S-a lansat cea de-a șasea ediție a proiectului CompetițIAA. E timpul ca pasionații de marketing și comunicare să-și adune oastea și să cucerească competiția briefurilor!

0

Pe 10 Octombrie s-a dat startul proiectulul CompetițIAA, ajuns anul acesta la a șasea ediție. Proiectul CompetițIAA a început în anul 2010, iar în total a adunat peste 600 de participanți și 53 de echipe finaliste.

competitiaa-6-final

Proiectul este organizat de asociația IAA Young Profesionals și își propune ca în fiecare ediție să ofere studenților pasionați de marketing și de comunicare șansa  unei experiențe practice prin simularea unui pitch pentru 7 clienți importanți. Anul acesta participanii vor avea ocazia de a răspunde unui brief din partea unor clienți importanți ca: Accesa, Banca Transilvania, Visa (prin proiectele de educație financiară BaniIQ și Banii pe Net), Gillette, Sykes, Untold Festival și IAA (International Advertising Association).

Studenții și masteranzii pasionați de marketing și de comunicare, vor avea oportunitatea de a lucra în echipe de 3 sau 5 colegi, pe un brief real și de a participa la un pitch. Toți participanții vor primi feedback de la clienți, iar prin evaluarea ideilor, participanții își vor testa în timp real abilitățile în marketing și comunicare. Fiecare echipă câștigătoare va fi răsplătită cu un premiu a câte 500€, premiile totale însumând 3500€.

Pentru prima dată, ediția de anul acesta se va desfășura atât în București, cât și  în Cluj, astfel că pasionații de marketing și comunicare din cele două orașe se pot înscrie în competiția brief-urilor celor 7 clienți pe  www.competitiaa.ro până la 21 octombrie, ora 23:59.

Ce ocazie mai bună pentru cei aflați la început de drum să ia parte la un proces real de pitching, să învețe de la profesionișt și să impresioneze un client adevărat cu propunerile lor? CompetițIAA este proiectul nostru de suflet, iar faptul că suntem la a 6-a ediție, având în fiecare an parteneri de renume, ne-a impulsionat să extindem inițiativa împreună cu colegii de la IAA Young professionals Cluj, transformându-l în cel mai complex proiect al asociației.

Ioana Sigarteu, Președinte IAA Young Profesionals.

Despre IAA Young Professionals:

Este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sau studenţi în ultimii ani de studiu universitar, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi al comunicării. La nivel internațional, asociația are peste 1000 de membri din 15 țări: Austria, SUA, Danemarca, Egipt, Olanda, Australia, Serbia, Elveția, India, Italia, China, Turcia, România, UK și Bosnia Herţegovina.

 

Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA Young Professionals Romania sunt: CompetitIAA (concurs de marketing și comunicare), Serile YP (dezbateri şi workshopuri), GalerIAA (evenimente dedicate pasiunilor creative), Civic Vox (soluții de marketing pentru ONG-uri).

Printre proiectele IAA Young Professionals Cluj se numară: competiții, traininguri, workshop-uri și prezentări de marketing, întâlniri informale cu seniori din industrie, proiecte pentru mediul ONG, catalogul Marketing Tribe și implicare în cadrul Festivalului de Publicitate Cluj.

IAA YP România este câștigătoarea a The Inspire Award pentru excelență 2016. Pentru mai multe detalii puteți vizita www.iaayp.ro

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează