Revista locala / Proiectul Business & Charity

0

ONG-urile şi firmele din judeţul Braşov sunt invitate să participe ca parteneri în publicarea unei reviste locale şi realizarea unui site de publicitate!

Proiectul Business & Charity

“Business & Charity” este o iniţiativă a Reţelei de Sprijin Comunitar şi urmăreşte promovarea organizaţiilor neguvernamentale, nonprofit (ONG-uri) care desfăşoară proiecte de caritate în judeţ, cât şi mediatizarea firmelor implicate în astfel de proiecte. Ne propunem să atragem cât mai multe firme în activităţi de responsabilitate socială care să ajute în mod direct beneficiarii ONG-urilor locale şi să contribuie la îmbunătăţirea unor probleme sociale existente în comunitatea braşoveană.

Obiective:

v      lansarea unei reviste de publicitate şi a unui site care să promoveze organizaţiile nonprofit din judeţul Braşov precum şi firmele implicate în acţiuni caritabile;

v      informarea firmelor cu privire la modalităţile prin care se pot implica în sectorul nonprofit şi încurajarea acestora să sprijine activitatea unei asociaţii sau fundaţii din judeţul Braşov;

v      dezvoltarea unei relaţii de colaborare între firmele şi organizaţiile nonprofit din judeţul Braşov.

Revista BUSINESS & CHARITY este prima revistă din România care aduce împreună mediul de afaceri cu cel al organizaţiilor nonprofit. Prin intermediul revistei se urmăreşte:

v      publicarea şi promovarea acţiunilor de caritate ale firmelor

v      informarea mediului de afaceri şi publicului larg despre activitatea ONG-urilor

v      informarea mediului de afaceri cu privire la modalitățile de a sprijini diverse proiecte și acțiuni caritabile

v      promovarea modelelor pozitive din rândul organizațiilor nonprofit ale căror proiecte sociale au avut rezultate deosebite în ceea ce privește îmbunătățirea calității vieții a brașovenilor, cât și din rândul firmelor care și-au asumat un rol activ și responsabil în susținerea proiectelor sociale

v      crearea unui grup Business & Charity format din firme și organizații nonprofit implicate în proiecte cu caracter filantropic.

Banii obţinuţi în urma reclamelor din revistă vor fi folosiţi pentru a susţine proiectele caritabile derulate de     ONG-uri.  În functie de suma donată şi de preferinţe, firma alege ce categorie de beneficiari doreşte să ajute. În proiect sunt înscrise 23 de organizaţii care se adresează mai multor categorii sociale dezavantajate (copii abandonaţi, tineri din centre de plasament, familii defavorizate, persoane fără adăpost, vârstnici, etc.). Reţeaua de Sprijin Comunitar facilitează legătura cu organizaţia nonprofit iar în urma colaborării, acţiunea de caritate va fi făcută publică prin intermediul revistei şi a site-ului Business & Charity.

Apariţie: trimestrial; primul număr va apărea în luna martie.

Tiraj: 2000-5000 * ; Nr. pagini: 30 color ; Format: C5 (23x16cm)

Conţinut: acţiuni de caritate, oportunităţi de colaborare, proiecte finanţate de firme locale, reclamă pentru firme şi organizaţii nonprofit, secţiuni informative.

Distribuire:  Camera de Comerţ şi Industrie Braşov, CECCAR Braşov şi diverse locaţii din judeţ printre care hoteluri, pensiuni, restaurante, cafenele,  grădiniţe particulare etc.

*tirajul primei reviste poate varia între 2000-5000 buc., în funcţie de numărul de firme care se alatură proiectului.

––-

Termenul limită pentru înscrierea în primul număr este 4 martie 2011.

Pentru informaţii suplimentare: Ruxandra  Oprică – contact@canbv.ro.

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează