Proiectul Business & Charity – nr. 2

0

Rolul comunităţii în integrarea persoanelor cu dizabilităţi

“Business & Charity” este o iniţiativă a Reţelei de Sprijin Comunitar (CAN Braşov) şi urmăreşte promovarea ONG-urilor care desfăşoară proiecte de caritate în judeţ, cât şi mediatizarea firmelor implicate în astfel de proiecte.

Începând cu numărul 2 al Revistei BUSINESS & CHARITY vom prezenta frânturi reale din viața celor care se confruntă cu situații dificile, cu speranța că dacă vom afla mai multe despre aceste persoane vom hotărî să fim alături de ei sau să-i ajutăm cu cât putem fiecare dintre noi. În prezenta ediție veţi găsi informații referitoare la persoanele cu dizabilităţi, cine sunt ei, care este locul lor în comunitatea noastră, ce se poate schimba și care este rolul comunităţii (inclusiv firme, ONG-uri, cetăţeni) în această schimbare.

 

De curând a fost lansat şi site-ul www.business-charity.ro, unde sunt publicate acţiunile de caritate ale firmelor, precum şi diverse articole informative şi de specialitate. Tot de pe site puteţi accesa linkul pentru a citi revista online.

Prin intermediul revistei se urmăreşte:

  • publicarea şi promovarea acţiunilor de caritate ale firmelor
  • informarea mediului de afaceri şi publicului larg despre activitatea ONG-urilor şi despre

modalitățile de a sprijini diverse proiecte și acțiuni caritabile

  • promovarea modelelor pozitive din rândul organizațiilor nonprofit ale căror proiecte sociale au avut rezultate deosebite în ceea ce privește îmbunătățirea calității vieții a brașovenilor, cât și din rândul firmelor care și-au asumat un rol activ și responsabil în susținerea proiectelor sociale

Banii obţinuţi în urma reclamelor din revistă vor fi folosiţi pentru a susţine proiectele caritabile derulate de ONG-uri. În functie de suma donată şi de preferinţe, firma alege ce categorie de beneficiari doreşte să ajute. În proiect sunt înscrise 21 de organizaţii care se adresează mai multor categorii sociale dezavantajate (copii abandonaţi, tineri din centre de plasament, familii defavorizate, persoane fără adăpost, vârstnici, etc.). Reţeaua CAN facilitează legătura cu organizaţia nonprofit, iar în urma colaborării, acţiunea de caritate va fi făcută publică prin intermediul revistei Business & Charity şi a site-ului www.business-charity.ro.

Apariţie: trimestrial; primul număr a apărut in luna martie 2011.

Tiraj: 1000-5000 * ; Nr. pagini: 32 color ; Format: C5 (23x16cm)

Conţinut: acţiuni de caritate, oportunităţi de colaborare, proiecte finanţate de firme locale, reclamă pentru firme şi organizaţii nonprofit, secţiuni informative.

Distribuire:  Camera de Comerţ şi Industrie Braşov, CECCAR Braşov şi diverse locaţii din judeţ, printre care hoteluri, pensiuni, restaurante, cafenele,  grădiniţe particulare etc.

*tirajul revistei poate varia între 1000-5000 buc., în funcţie de numărul de firme care se alătură proiectului.

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează