Impactul ONG-urilor în comunitate

0

Business & Charity – nr. 4: Impactul ONG-urilor în comunitate

În luna decembrie 2011 a fost publicat al patrulea număr al revistei Business & Charity, revista care aduce împreună mediul de afaceri cu cel al organizaţiilor nonprofit. Business&Charity promovează ONG-urile care desfăşoară proiecte sociale în judeţul Braşov şi publică acţiunile de responsabilitate socială ale firmelor. Prin intermediul revistei publicul larg poate afla informaţii despre modalităţile de ajutorare a persoanelor aflate în dificultate şi despre persoanele care se implică activ în comunitatea locală.

Business & Charity oferă mediului de afaceri braşovean  spaţiu de publicitate în revistă şi pe site-ul de profil precum şi recunoaştere publică pentru firmele care se implică în proiecte de caritate,  oferindu-le şansa de a-şi clădi o imagine pozitivă şi de a participa activ în comunitatea locală.

 

 

 

În prezena ediție, am considerat că, fiind sfârșit de an, se impune să evidențiem impactul proiectelor sociale implementate în comunitate și rezultatele obținute de către organizațiile nonprofit în domeniul social, ca o formă de a recunoaște și aprecia eforturile și meritele oamenilor din spatele organizațiilor și al firmelor, dar totodată și ca un îndemn pentru ceilalți cetățeni să se implice în mod activ și responsabil în folosul comunității în care trăiesc.– Cristina Corduneanu, redactor.

Pe site-ul www.business-charity.ro sunt publicate acţiunile de caritate ale firmelor, proiecte de succes şi diverse articole informative. Revista poate fi citită şi online la adresa: http://issuu.com/business-charity/docs .

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează