Impactul ONG-urilor în comunitate

0

Business & Charity – nr. 4: Impactul ONG-urilor în comunitate

În luna decembrie 2011 a fost publicat al patrulea număr al revistei Business & Charity, revista care aduce împreună mediul de afaceri cu cel al organizaţiilor nonprofit. Business&Charity promovează ONG-urile care desfăşoară proiecte sociale în judeţul Braşov şi publică acţiunile de responsabilitate socială ale firmelor. Prin intermediul revistei publicul larg poate afla informaţii despre modalităţile de ajutorare a persoanelor aflate în dificultate şi despre persoanele care se implică activ în comunitatea locală.

Business & Charity oferă mediului de afaceri braşovean  spaţiu de publicitate în revistă şi pe site-ul de profil precum şi recunoaştere publică pentru firmele care se implică în proiecte de caritate,  oferindu-le şansa de a-şi clădi o imagine pozitivă şi de a participa activ în comunitatea locală.

 

 

 

În prezena ediție, am considerat că, fiind sfârșit de an, se impune să evidențiem impactul proiectelor sociale implementate în comunitate și rezultatele obținute de către organizațiile nonprofit în domeniul social, ca o formă de a recunoaște și aprecia eforturile și meritele oamenilor din spatele organizațiilor și al firmelor, dar totodată și ca un îndemn pentru ceilalți cetățeni să se implice în mod activ și responsabil în folosul comunității în care trăiesc.– Cristina Corduneanu, redactor.

Pe site-ul www.business-charity.ro sunt publicate acţiunile de caritate ale firmelor, proiecte de succes şi diverse articole informative. Revista poate fi citită şi online la adresa: http://issuu.com/business-charity/docs .

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează