Habitat for Humanity Cluj angajează Director Executiv

0
Asociația Habitat for Humanity Cluj angajează un lider carismatic pentru poziția de Director Executiv. Până în data de 21 mai 2012 sunt așteptate CV-urile însoțite de scrisoarea de intenție și două recomandări, pe adresa info@habitatcluj.ro

În vederea selectării candidaților vor fi luate în considerare următoarele cerințe:
·         Studii superioare;
·         Minim 3 ani experienţă în management/ administraţie/ supervizare personal;
·         Bună cunoaștere a sectorului non-profit;
·         Cunoştinţe de operare PC;
·         Cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat;
·         Carnet de conducere categoria B.

Responsabilităţi principale care vor reveni persoanei selectate sunt:

·         Este responsabil pentru îndeplinirea strategiei anuale stabilite de Consiliul Director;
·         Recomandă Consiliului Director politicile şi liniile directoare şi coordonează implementarea planului strategic al

filialei, aprobat de către Consiliul Director;
·         Lucrează împreună cu personalul angajat la dezvoltarea unui plan anual, a unei strategii pe termen scurt, mediu şi

lung care să fie în concordanţă cu misiunea Habitat for Humanity;
·         Supervizează angajaţii în ceea ce priveşte realizarea obiectivelor, respectarea politicilor, procedurilor şi a

planurilor anuale, cultivând interesul, implicarea, oferind ghidare, motivaţie şi sprijin;
·         Recrutează personalul angajat şi evaluează periodic performanţele acestuia, în colaborare cu membrii Consiliului

Director;
·         Realizează bugetul asociaţiei în colaborare cu angajaţii acesteia;
·         Asigură transparenţa asociaţiei atât intern, cât şi extern;
·         Reprezintă organizaţia în raport cu toţi factorii implicaţi pentru buna funcţionare a acesteia;
·         Se implică în activităţile de strângere de fonduri şi cele de dezvoltare resurse organizaţionale;
·         Alte responsabilități, conform fișei de post.

Candidații trebuie să dispună de următoarele abilităţi, competenţe şi calităţi personale:
·         Orientare către rezultate, performanţă şi muncă în echipă;
·         Entuziasm, dedicare, persuasiune şi perseverenţă;
·         Deschidere, iniţiativă, creativitate şi flexibilitate;
·         Abilitatea de a dezvolta proiecte noi, inovative;
·         Abilități excelente de comunicare, organizare, negociere şi prezentare;
·         Capacitatea de a gândi strategic şi a acţiona;
·         Rezistenţă la stres şi la presiuni externe;
·         Competențele necesare pentru a lucra cu Consiliul Director, format din voluntari.

 


Habitat for Humanity este o organizaţie non-profit, a cărei misiune este să elimine lipsa de adăpost şi locuirea sărăcăcioasă a persoanelor din întreaga lume. La nivel global, Habitat for Humanity a construit şi reabilitat peste 500.000 de locuinţe pentru 2,5 milioane de persoane din 80 de ţări de pe întreg globul. Habitat for Humanity România a ajutat, până în acest moment, peste 2.300 de familii, prin intermediul celor 7 filiale active ale sale din judeţele: Bihor, Cluj, Bacău, Dolj, Argeş, Prahova şi Suceava. La nivel local, în cei 13 ani de activitate, Habitat for Humanity Cluj a ajutat 436 de familii, respectiv 984 de persoane prin programele de construcții, renovări și reabilitări.

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează