Grolsch a oferit peste 2500 de experiențe minților creative prezente la a doua ediție de Awake Festival

0

 Zona specială Grolsch din cadrul Awake Festival a reușit să provoace mințile creative ale celor prezenți la cea de-a doua ediție a festivalului. În total, activările creative pregătite de Grolsch au fost experimentate de peste 2500 de ori. Participanții au putut să își creeze propriile tricouri și accesorii vestimentare din materiale reciclabile, să pășească într-o cameră a oglinzilor infinite și să ia parte la un cinema 360 amplasat într-o zonă plină de liniște a fabulosului Domeniu Teleki din Gornești.

La fel ca și anul trecut, Awake Festival a reprezentat o experiență a cunoașterii pentru cei care i-au trecut pragul, iar brandul de bere Grolsch s-a alăturat acestui demers printr-o serie de activări dedicate minților creative și dornice de a învăța lucruri noi. Astfel, zonele dedicate artei, în care au putut fi create tablouri, tricouri sau brățări din materiale reciclabile au adunat peste 400 de participanți, iar camera oglinzilor infinite a stârnit inspirația a peste 500 de festivalieri.

Suntem încântați că am putut provoca atât de multe minți creative și în cel de-al doilea an de Awake Festival și că am putut observa cum creativitatea poate prinde un înțeles nou pentru fiecare dintre noi. În esență, ceea ce ne doream de la bun început a fost să oferim oamenilor experiențe noi, care să îi încurajeze să își exprime latura creativă ori de câte ori au ocazia. Awake Festival a fost, din nou, cel mai potrivit cadru pentru noi de a reuși acest lucru.”, declară Cristina Gherman, Global Brands Director, Ursus Breweries.

În camera Infinite Curiosity s-au făcut peste 500 de fotografii

Campania de reciclare

Grolsch, în parteneriat cu FEPRA International, având suportul celor de la Let’s Do It Romania, a colectat pentru reciclare plasticul de la Awake Festival (peste 2100 de kilograme) prin cele 12 puncte amplasate în cadrul festivalului. Totodată, o echipă de voluntari a interacționat cu participanții și le-a explicat acestora întreg procesul de reciclare, de la importanță și până la eficientizarea colectării.

Totodată, prin parteneriatul Grolsch & Environ, la un punct special de reciclare s-au colectat 9 kg de deșeuri electrice și electronice de mici dimenisuni, 1,5 kg de baterii și s-au oferit peste 300 de premii.

Protecția mediului este parte din strategia de dezvoltare durabilă a Ursus Breweries, iar atenția din ce în ce mai ridicată a consumatorilor către domeniul sustenabilității ne bucură enorm. Așa cum am anunțat și înaintea evenimentului, ne-am dorit să promovăm un comportament responsabil față de mediul înconjurător și la cea de-a doua ediție a Awake Festival, iar cifrele anunțate după colectare ne fac să privim optimiști către viitor”, declară Robert Uzună, Vice-președinte Corporate Affairs Ursus Breweries.

Despre Grolsch

Grolsch Premium Lager este o bere olandeză, neconvențională, facută nu din unul, ci din două tipuri de hamei, cu un istoric de peste 400 de ani de experiență,. Astfel, ea oferă un gust mai bun și o aromă distinctă. Este o bere din segmentul super premium, care oferă consumatorilor săi momente de inspirație, prin care le face viața mai interesantă.

Grolsch încurajează gândirea neconvențională și sărbatorește progresul adus de creativitate în peisajul creativ urban.

Despre Ursus Breweries

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, St. Stefanus, Azuga Nepasteurizată şi Stejar.

Pentru mai multe informații despre Ursus Breweries și programele sale, vă rugăm să vizitați: www.ursus-breweries.ro și www.desprealcool.ro.

Despre Asahi

Asahi Group Holdings este o afacere globală, cu operaţiuni în peste 100 de ţări din întreaga lume, în domenii precum producţia de bere, a băuturilor alcoolice, a băuturilor răcoritoare şi a produselor alimentare. În industria berii, Asahi deţine un portofoliu diversificat, care include mărcile simbol Asahi Super Dry, Peroni Nastro Azzurro şi Grolsch. În 31 martie 2017, Asahi Group Holdings Ltd. a finalizat achiziția fostelor operaţiuni de afaceri și mărci deţinute de SABMiller în Europa Centrală și de Est – care include afacerile din Republica Cehă, Republica Slovacă, Polonia, Ungaria și România și alte active conexe, inclusiv operaţiunile de export din Europa şi Coreea de Sud. Începând cu data de 1 aprilie 2017, noua companie funcţioneaza sub numele de Asahi Breweries Europe Group (ABEG).

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.