Despre educaţia copiilor din medii defavorizate în revista Business & Charity

0

Business & Charity – nr. 3: Educaţia copiilor din medii defavorizate

În luna septembrie 2011 a fost publicat al treilea număr al revistei Business & Charity, revista care aduce împreună mediul de afaceri cu cel al organizaţiilor nonprofit. Business&Charity promovează ONG-urile care desfăşoară proiecte sociale în judeţul Braşov şi publică acţiunile de responsabilitate socială ale firmelor. Prin intermediul revistei publicul larg poate afla informaţii despre modalităţile de ajutorare a persoanelor aflate în dificultate şi despre persoanele care se implică activ în comunitatea locală.

Business & Charity oferă mediului de afaceri braşovean  spaţiu de publicitate în revistă şi pe site-ul de profil precum şi recunoaştere publică pentru firmele care se implică în proiecte de caritate,  oferindu-le şansa de a-şi clădi o imagine pozitivă şi de a participa activ în comunitatea locală.

“În această ediție ne îndreptăm atenția asupra situației educației în general în România, dar cu precădere, asupra situației acelor copii care sunt condamnați la o viață de excludere dacă nu merg la școală. Este totodată un prilej pentru fiecare dintre noi de a oferi ajutor copiilor care provin din medii subdezvoltate, pentru care, sărăcia devine un impediment major în frecventarea școlii.” – Cristina Corduneanu, redactor.

Pe site-ul www.business-charity.ro sunt publicate acţiunile de caritate ale firmelor, proiecte de succes şi diverse articole informative. Tot pe site găsiţi locaţiile de distribuirie, partenerii noştri şi linkul pentru a citi  varianta online a revistei!

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează