Cu un ONG nu se face primavară…Dar se face treabă bună!

0

Prezenta ediţie a revistei„Business & Charity”  are o semnificaţie deosebită pentru noi. În primul rând sărbătorim un an de activitate, primul an în care am încercat să creem o legătură şi o colaborare între firmele braşovene şi ONG-urile locale cu scopul de a da o mână de ajutor persoanelor aflate în dificultate, beneficiari ai serviciilor sociale oferite de organizațiile membre în acest proiect.  Am reușit să publicăm revista și să promovăm astfel de inițiative. Vrem să creștem însă mai mult pentru a ajunge la mai mulți oameni și pentru a ne face vocile auzite.

În al doilea rând care este legătura dintre primăvară şi diferite asociaţii şi fundaţii? Aşa cum v-aţi obişnuit probabil până acum, majoritatea ONG-urilor desfăşoară diferite activităţi aducătoare de fonduri pentru a-şi susţine financiar activitatea, recurgând la vânzarea anumitor obiecte confecţionate de membrii sau beneficiarii lor. Pe lângă faptul că această iniţiativă a lor este lăudabilă aduce cu sine un dublu, ba chiar triplu avantaj: organizaţiile strâng fonduri într-o manieră demnă de respect, noi, cumpărătorii, reuşim să sprijinim câtuşi de puţin activitatea lor şi rămânem şi cu obiectul cumpărat care de obicei este cel puţin original şi deosebit.

În ultimul rând, dar nu cel din urmă, să nu uitam că până în 25 mai aveţi posibilitatea să alegeţi către ce organizaţie neguvernamentală decideţi să direcţionaţi cei 2 % din impozitul de venit, bani atât de necesari organizaţiilor în reuşita îndeplinirii obiectivelor pe care şi le-au propus.

 (Din editorialul Business&Charity nr.5, de Flavia Boghiu)

 

Business & Charity îţi prezintă persoanele aflate în dificultate şi modalităţile de a le ajuta,te provoacă să nu rămâi indiferent şi să te implici activ în comunitatea locală. Revista Business&Charity, prima revistă din România care aduce împreună mediul de afaceri cu cel al organizaţiilor nonprofit, promovează proiectele sociale ale ONG-urilor, precum şi acţiunile de responsabilitate socială ale companiilor din judeţul Braşov.

Află şi tu cum poţi face viaţa mai bună celor mai puţin norocoşi decât tine!

Intră pe www.business-charity.ro pentru a afla mai multe despre  această iniţiativă!

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează