Cosmetic Plant – sponsor oficial la Crosul Divelor 2015

0

Cosmetic Plant sprijină Asociația pentru Solidaritate și Empatie „Claudia Safta”.

Cosmetic Plant –  sponsor oficial la Crosul Divelor 2015.

Crosul Divelor_2014_2

Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de produse cosmetice, promovează stilul de viață sănătos și se alătură, în calitate de sponsor principal, ediției de anul acesta a Crosului Divelor din Cluj-Napoca.

Sâmbătă, 7 martie 2015, Cosmetic Plant va lua parte la cea de-a doua ediție a Crosului Divelor, eveniment ce va avea loc în Cluj-Napoca și care are ca scop strângerea de fonduri pentru Asociația pentru Solidaritate şi Empatie Claudia Safta. Astfel, în urma evenimentului, 20% din fondurile strânse prin taxa de participare vor fi donate asociației care se ocupă cu ocrotirea sănătății copiilor și tinerilor înscriși în program.

Beneficiarii direcției ai acestui eveniment sunt peste 50 de copii afectați de insuficiență renală cronică și care au nevoie constantă de medicamente și aparatură specifică pentru a-și continua tratamentele, în cele mai multe cazuri, vitale.

 „Compania noastră a fost dintotdeauna un susținător al stilului de viață sănătos, iar posibilitatea de a aduce un zâmbet pe chipurile acestor copii defavorizați, ne-a motivat și mai mult decizia de a ne alătura acestui eveniment”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Crosul Divelor este adresat, în exclusivitate, doamnelor și domnișoarelor din Cluj-Napoca și se dorește un eveniment plin de culoare și veselie, menit să transmită energia primăverii către copiii din Asociația „Claudia Safta”.

Crosul va avea loc în Parcul Sportiv Universitar ”Prof. dr. Iuliu Hațieganu”, pe un traseu de 2 sau 5 kilometri. Toate kit-urile de concurs disponibile inițial au fost rezervate, iar înscrierile la eveniment s-au închis.

”Suntem încântați de popularitatea de care se bucură acest eveniment caritabil și de sprijinul companiei Cosmetic Plant. La sfârșitul săptămânii am reușit să suplimentăm cu 50% numărul de locuri disponibile la cele două curse. Aproximativ 367 de alergătoare s-au înscris la Crosul Divelor powered by Cosmetic Plant și au achitat taxa de participare până vineri 27 martie 2015, dată la care am închis înscrierile. Le așteptăm cu mare drag, sâmbătă 7 martie, să participe la cros în ținuta recomandată: tutu-uri multicolore, coronițe de flori în par și accesorii feminine. Așteptăm, de asemenea, și domnii la eveniment și  îi încurajăm să susțină alergătoarele la linia de start-sosire”,  a declarat Horațiu Morar, Președintele Asociației Sportive ”Runners Club”, organizatorul evenimentului.

Fiecare participantă va primi un kit de concurs constând în cipul de cronometrare, numărul de concurs, medalia de participare și tricoul tehnic personalizat cu logo-ul Crosul Divelor powered by Cosmetic Plant, iar la final vor fi premiate primele trei alergătoare la fiecare probă. În plus, participantele sunt încurajate să poarte ținute primăvăratice și accesorii cât mai feminine,  urmând ca cea mai creativă divă să primească un premiu surpriză.

„Ne dorim ca femeile din Cluj să ni se alăture într-un număr cât mai mare, pentru a sprijini împreună cauza Asociației locale „Claudia Safta” și pentru a sărbători femininatea și spiritul sportiv într-un mod inedit. În plus, cu ocazia acestui eveniment, sperăm ca din ce în ce mai multe femei să integreze în ritualul lor zilnic de înfrumusețare, pe lângă cosmetice, și câteva minute de sport”, a încheiat Susana Laszlo.

Despre Cosmetic Plant

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi științei și a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.

În 2013 compania a înregistrat o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro, fiind prezentă la nivel național în rețelele Cora Hypermarche România, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, în farmaciile Catena, Centrofarm și Remedia,  în Plafar și alte magazine naturiste din țară, precum și pe plan extern în țări precum Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan, Austria şi Ungaria.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include 92 de produse, împărțite în 16 game sortimentale, grupate în funcție de ingredientul activ principal (argan, Q10, ceai verde, cătină, gălbenele etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, îngrijirea părului etc).

Acestea pot fi găsite în rețelele enumerate mai sus, dar și în alte magazine naturiste din țară sau pe magazinul online al producătorului: shop.cosmeticplant.ro.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează