Campanie de (re)definire pentru Cluj

0
Ziarul Adevărul a dat startul pentru o campanie foarte interesantă! Un fel de leapşa despre un oraş. O campanie de (re)definire a Clujului ce presupune publicarea opiniilor locuitorilor oraşului cu privire la lucrurile bune, dar şi mai puţin bune din urbea lor. Mai jos este un fragment din articolul publicat de cluj.adevarul.ro
cluj.adevarul.ro începe o campanie de (re)definire a Clujului, cu lucrurile sale frumoase şi mai puţin frumoase, cu bunele şi relele sale.

În fiecare dimineaţă, pe cluj.adevarul.ro va fi postat un „top” al celor mai frumoase şi mai urâte trei lucruri din oraş, aşa cum sunt ele văzute de clujeanul al cărui portret îl veţi putea lectura în aceeaşi zi, în „Adevărul de Seară”, ediţia de Cluj-Napoca.
Vasile Mârza a fost unul dintre cei mai talentaţi boxeri din Cluj-Napoca, care a pugilat în 254 de meciuri de-a lungul carierei, iar apoi a crescut generaţii de sportivi care au obţinut rezultate remarcabile. Clujul frumos. „Îmi plac foarte mult clădirile din zona centrală a oraşului. Este foarte greu să mai găseşti oraş în Europa care să aibă clădiri atât de vechi şi frumoase precum Clujul.”

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează