Brandul Cluj

0

clujCare să fie brandul Clujului? Să fie centrul cultural al Transilvaniei? Să fie oare centrul de afaceri din regiune? Varza „a la Cluj” să fie înregistrată la OSIM?:) Răspunsuri la aceste întrebări şi mult mai multe informaţii despre brandul Cluj devin subiect de interes cel puţin la nivel regional. Proiectul Branding Cluj îşi dezvăluie azi, 11 iunie câştigătorii, conform articolului din ziarul Ziua de Cluj. „Lucrările câştigătoare în cadrul proiectului Branding Cluj vor fi premiate astăzi (11 iunie 2009) de reprezentanţii Primăriei Cluj-Napoca, în cadrul unei festivităţi din Sala de Sticlă a instituţiei.”

 „Integrarea Clujului pe axa Cannes-Berlin, transformându-l într-un brand european cosmopolit, a fost strategia care a câştigat concursul “Branding Cluj”, propus studenţilor de către Primăria Cluj-Napoca. Doar trei echipe au acceptat invitaţia municipalităţii de a elabora strategii de branding pentru Cluj-Napoca. Studenţii au înclinat spre caracterul multicultural al oraşului, în detrimentul laturii sale economice sau universitare, propunând înfiinţarea a trei festivaluri cu specific etnic şi chiar idei de mâncăruri tradiţionale globalizate.”  citat din Ziua de Cluj.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează