„La pas prin oraşul comoară”, brandul Clujului la Târgul de Turism al României

0

Brandul turistic al Clujului a fosr prezentat, în perioada 15-18 martie 2012  la Târgul de Turism al României.

Primăria municipiului Cluj-Napoca a participat în cadrul târgului cu un stand organizat în cadrul proiectului finanţat din fonduri europene „La pas prin oraşul comoară”, scrie www.buzznews.ro

Astfel, vizitatorii târgului de turism de la Bucureşti pot afla informaţii despre următoarele obiective din municipiu: Centrul Istoric, Turnul Croitorilor, Strada în oglindă, Cetăţuia, Oaza din mijlocul oraşului – Grădina Botanică „Alexandru Borza”, Moştenirea vie a satului transilvănean – Parcul Etnografic „Romulus Vuia”.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează