Zoo Băneasa devine prima grădină zoologică cu QR coduri din țară, cu sprijinul Digital Zoo

0

UPC lansează o nouă platformă online, adresată celor pasionați de natură: Digital Nature

Zoo Băneasa devine prima grădină zoologică cu QR coduri din țară, cu sprijinul Digital Zoo

Homepage www.upcdigitalnature.ro 2

77% dintre români declară ca Internetul este cea mai valoroasă sursă de informare pentru ei, iar 68% consideră că acest mediu reprezintă și principala sursă de divertisment.[1] În acest context, UPC România lansează Digital Nature, o nouă platformă online pentru documentare și divertisment. www.upcdigitalnature.ro se adresează pasionaților de natură, cărora le pune la dispoziție nenumărate opțiuni de petrecere a timpului în aer liber, sfaturi practice și idei de explorare a celor mai frumoase locuri din România.

Digital Zoo, prima gradină zoologică virtuală din România, este acum integrată în UPC Digital Nature și continuă seria premierelor.Digital Zoo transformă Zoo Băneasa în prima grădină zoologică cu QR coduri din România, prin instalareaîn exclusivitate a sistemului de QR coduri.Prin scanarea cu smartphone-ul a celor aproximativ 90 de QR coduri de la amplasamentele Grădinii Zoologice, vizitatorii pot descoperi instantaneu informații despre fiecare specie de la Zoo. Digital Zoo face astfel posibilă o nouă experiență în care online-ul și offline-ul se întrepătrund într-un mod creativ și util.

Digital Zoo a fost prima platformă de CSR pe care UPC România a lansat-o și continuă să fie o permanentă sursă de inspirație. Ȋncă de la momentul lansării a adunat în jurul său o comunitate foarte activă şi loială, care a crescut în timp. Era firesc să facem pasul următor. Aşa a luat naștere Digital Nature, locul în care îi invităm pe toți să exloreze natura și să afle lucruri interesante. Tehnologia digitală este modul prin care noi incercăm să le oferim tuturor experiențe extraordinare”, declară Ariana Bădin, Director Marketing, Comunicare și PR UPC România.

Pe lângă Digital Zoo, www.upcdigitalnature.rooferă două noi secțiuni: Locuri de văzut și Ghidul Părinților Secțiunea Locuri de văzut recomandă cele mai interesante locuri de vizitat în România – spectacole ale naturii, destinații uitate sau prea puțin cunoscute. De asemenea, secțiunea prezintă modalități noi prin care acestea pot fi surprinse și distribuite în mediul online. Ghidul

 

Părinților vine în ajutorul părinților cu multe informații utile și sfaturi practice, dându-le idei de activități distractive în aer liber împreună cu familia.

“Ne bucură foarte mult că proiectul Digital Zoo, o iniţiativă UPC foarte dragă nouă, capătă din ce în ce mai multă amploare. În acelaşi timp suntem mândri să putem afirma că Zoo Băneasa devine astfel prima grădină zoologică cu QR coduri din România. Avem convingerea că inovaţia adusă prin instalarea QR codurilor va face ca experienţa pe care vizitatorii o vor trăi la zoo să fie una specială, aceştia aflând în timp real informaţii interesante despre cele aproximativ 200 de specii existente. Aşadar, vă aşteptăm la Zoo Băneasa să testaţi noile QR code-uri, situate la fiecare amplasament!”, afirmă Anca Oprea, director Grădina Zoologică Bucureşti.

Pentru că online înseamnă și schimb de informații, UPC Digital Nature le oferă vizitatorilor posibilitatea de a povesti, la rândul lor, experințele din vacanțe sau drumeții cu ajutorul tehnologiilor digitale.

Noua platformă dezvoltată de UPC beneficiază de un design simplu și intuitiv, care înglobează elementele naturii într-un mod creativ și prietenos. www.upcdigitalnature.rodevine destinația online unde cei curioși pot să exploreze, să se documenteze și să învețe lucruri noi despre mediul înconjurător prin intermediul internetului.

Informaţii suplimentare despre UPC

UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii de pe piaţa locală, este lider în domeniul inovaţiei în tehnologie. Compania oferă servicii de televiziune (digitală, prin satelit şi analogică), Internet în bandă largă şi telefonie în aproximativ 200 de oraşe. Serviciile digitale oferite de UPC România îi conectează pe cei 1.153.700 de clienţi la universul digital şi le oferă experienţe uimitoare. Premierele UPC pe piaţa din România includ lansarea televiziunii digitale, a tehnologiilor HD, DVR, 3D, dar şi a celui mai rapid Internet prin cablu, Fiber Power 200 Mbps. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să vizitaţi www.upc.ro.

 

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu, cu operaţiuni în 14 ţări. Îi conectăm pe oameni cu lumea digitală şi le oferim posibilitatea de a descoperi şi experimenta posibilităţi nelimitate. Serviciile noastre de televiziune, Internet în bandă largă şi telefonie sunt furnizate prin intermediul unor reţele de generaţie următoare şi prin platforme inovatoare de tehnologie care conectează 24,5 milioane de clienţi. La 30 iunie 2013, aceştia aveau 47,5 milioane de abonamente.

Brandurile Liberty Global includ Virgin Media, UPC, Unitymedia Kabel BW,Telenet şi VTR. Operaţiunile noastre includ totodată şi Chellomedia, divizia de conţinut, Liberty Global Business, divizia de servicii pentru companii şi Liberty Global Ventures, fondul nostru de investiţii. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.lgi.com.


[1]Studiu UPC Romania & Roland Berger, octombrie 2013

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează