Scrie o recenzie buna ca sa ai ce citi toata vara

0

Comunitatea SemneBune.ro organizeaza “Bagajul de Cultura”, primul concurs de recenzie de carte pentru bloggerii pasionati de lectura, cu premii pachete de carti pentru vacanta.

Cititorii ferventi sunt invitati sa se inscrie pe http://semnebune.ro/evenimente/inscriere/ pentru a primi gratuit spre recenzie volumul “UCIDETI GENERALUL”, scris de Bogdan Hrib si oferit de editura Tritonic.

Concursul incepe duminica, 10 iulie, la ora 12, la ceainaria Serendipity Tea din Bucuresti, cand toti bloggeri preinscrisi vor primi cate un volum al cartii urmand sa publice pe blogul personal recenzia cartii si sa posteze link-ul pe peretele grupului SemneBune de pe Facebook. Postarea trebuie sa fie insotita de un text de maxim 200 de caractere care sa argumenteze de ce merita citita cartea.

Comunitatea SemneBune va desemna cele mai inspirate recenzii si argumentari votand prin LIKE pana sambata, 16 iulie, ora 18. Primele 3 postari in ordine descrescatoare a numarului total de LIKE-uri vor castiga de la editura Tritonic un pachet de 10 carti (locul 1), un pachet de 5 carti (locul 2), respectiv un pachet de 3 carti (locul 3).

Premierea castigatorilor va avea loc a doua zi, duminica, 17 iulie, la ora 12, la Serendipity Tea. Regulamentul complet al concursului poate fi consultat aici.

Despre SemneBune

SemneBune.ro este o platforma de comunicare culturala care integreaza informatii despre evenimente literare, carti, scriitori si editori pentru comunitatea cititorilor si scriitorilor amatori din Romania. Manifest online al proiectului AdLittera, SemneBune.ro este portavocea editurilor din Romania.

Despre carte

“UCIDETI GENERALUL” este un thriller captivant, plin de suspans, un studiu de personaj amanuntit si complex, care poarta cititorul prin tranzitia continua a ultimelelor decade din istoria Romaniei.

Pentru detalii, office@SemneBune.ro

Urmariti SemneBune pe Facebook si Twitter

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.