S-au deschis înscrierile la București Business Days

0

După un an plin, Business Days, cel mai important eveniment de business dedicat mediului de afaceri  din România, se reîntoarce la București  cu cea dea noua ediție, în perioada 12-13 decembrie  2012 și va fi gazduită de Hotel Howard Johnson Grand Plaza.

Bucuresti Business Days este a patra ediție din acest an dedicată antreprenorilor, managerilor și întregii comunități de afaceri locale și regionale și încheie suita de evenimente Business Days de anul acesta, fiind precedată de alte trei ediții de anvergură desfășurate în marile centre regionale: Timișoara (martie 2012), Cluj-Napoca (iunie 2012) și Iasi(octombrie 2012), la fiecare ediție atragând un impresionat număr de peste 700  de participanți.

Ediția de la București își deschide astăzi porțile tuturor celor care sunt interesați de participare, organizatorii asteptându-se și pentru această ediție la un număr de  peste 700 de participanți.

Dacă acum un an încercam ceva inedit la ediția București Business Days, mai exact, am cautat să găsim o definiție a noii paradigme economice în viziunea a patru categorii de oameni de afaceri: top manageri la mari corporații multinaționale, antreprenori de succes, bancheri și investitori și să identificăm acele zone în care antreprenorii și managerii ar trebui să depună eforturi suplimentare pentru dezvoltarea abilităților care să-i ajute să facă față cu succes provocarilor vremurilor pe care le traversam, la ediția de anul acesta facem practic o analiză comparativă a celor 4 regiuni pe care le-am străbătut în acest an, încercând să identificăm similitudinile și diferențele între abordările manageriale și antreprenoriale specifice fiecărei regiuni, pentru a găsi acele ingrediente care ar trebui sa formeze ADN-ul unui antreprenor și manager roman de succes, afirma Laszlo Pacso, coordonatorul evenimentului.

 

Evenimentul se va desfășura pe o durată de două zile, menținându-și orientarea asupra antreprenoriatului și a tehnicilor de management ca și  la edițiile anterioare, dar  structura și alegerea temelor este  adaptată la  nevoile identificate de catre organizatori, cu care se confruntă  antreprenorii și managerii din București: 4 conferințe, 4 mese rotunde și 24 de  workshopuri, expozitie tematica, urmate de o prezentare de modă, o  degustare de vinuri, numeroase concursuri și o tombolă cu premii valoroase, precum și o lansare de carte.

“La ediția 2012 București Business Days, avem un format extins de eveniment cu un focus mai intens pe zona de dezvoltare a abilităților manageriale đi antreprenoriale în special prin schimb de experiență și interacțiuni între participanți, speakeri și parteneri și prin crearea unor noi oportunități de business networking mai inteligente care sa ajute la crearea unei platforme vii de oportunități, evenimentele Business Days. Pe baza analizelor și a studiilor întreprinse cu partenerii noștri, am identificat o serie de zone și domenii pe care vom insista, pentru ca reprezinta piloni de succes atât pentru antreprenori, cât și pentru manageri. Credem cu tarie că și ediția de la București din acest an se va înscrie în rândul edițiilor  de succes de până acum.”  Laszlo Pacso.

Temele pe care se va pune un accent major sunt: leadership, strategie, dezvoltarea echipei, comunicare, marketing, vânzări, managementul relației cu clienții, managementul riscurilor, gestionarea conflictelor, rezolvarea problemelor, luarea decizilor inteligente, strategii de dezvoltare, viziune, planificare financiară, business networking, public speaking, echilibrul între viața profesională și viața personală, time management, productivitate crescută.

Ca la fiecare editie,  o compoanenta majora a evenimentului, va fi dedicata  sesiunilor de business networking  ce au loc pe parcursul celor doua zile, evenimentele Business Days fiind singurele care integrează în jurul ideii de business networking interesele celor trei mari categorii de stakeholderi ce iau parte la ele: participanți, speakeri și parteneri.

Cativa dintre speakerii invitati ai acestei editii: Connie Lankin, Yula Reinshmid,Marius Ghenea,  Amalia Sterescu, Adela Jansen, Silviu Hotaran, Rucsandra Hurezeanu, Ovidiu Sandor,Cristian Nacu, Gabriel Biris, Bogdan Grosu, Adrian Florea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comanescu, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Bogdan Comanescu, Voicu Oprean, Andy Szekely, Florentin Banu, Mihai Stanescu,  Mihaela Perianu, Madalina Uceanu, Eusebiu Burcas, si multi altii.

Lista completa si mai multe detalii despre speakeri, program, precum  modalitățile de acces și ofertele promoționale sunt disponibile pe site-ul evenimentului: www.bucuresti2012.businessdays.ro

Bucuresti Business Days este organizat cu  sprijinul partenerilor sai:

Autonom Rent-a-Car, Bosch, Dallmayr Kaffee, Perenna, Howard Johnson Grand Plaza, Raiffeisen Leasing,  Unicredit Tiriac Bank, AON, PwC, Biriș-Goran, Hațegan, UPC,  Burcash, Online Business School, BusinessDrive, Diagma, Daedalus Millward Brown, Timișoara  Toastmasters, TrainingMasters, Promoteus, Microsoft, IBM, Rentrop & Straton, Coaching4You, Netlogiq, TraducemBine.ro, Universul Juridic, AROBS, KAS, FPP, Breb Consulting, Art Dental Clinic, Coaching Vision, Platinum Development,  Aiesec, ANIS, CEO Club’s, bizz.club, Conectoo, Imobiliare.ro, Asociația Empower, Integra HR, , MKOffice, Noerr, Phantom Shopping, RKT, Siemens, Simacek, Trezește banii din viața ta!,Academia de Stil, SARTO.

Parteneri media ai acestei editii: Mass Media Consulting, Realitatea.net, The Money Channel, DIGI24, LTV.ro, Wall-Street, Capital, AvocatNet, Manager.ro, Startup.ro, Zumzi, BestJobs, România Liberă, AIDA, Portal HR, TJobs.ro,4career, 24-fun,Bani și Afaceri, Calendar Evenimente, CareerAdvisor, Cariere, CariereOnline.ro  HRClub, HRManager, Trilulilu,  Business Age, ziare.com, Business24.

Bucuresti Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociația Dezvoltatorilor de Soluții de Comunicare Online) și Newfield Consulting, cu sprijinul Complete Training, HJ .

ADeSCO este o organizație non-profit al cărei  scop este acela de a crea o cultură antreprenorială sănătoasă și durabilă în România.

 

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează