Retailerul Lidl, primul magazin din Romania in Bucuresti?

1

Retailerul german de discount Lidl ar putea deschide primul magazin in Romania la Bucuresti pe strada Doina, în sectorul 5!

„Pepsi România, prin intermediul firmei Quadrant Amroq Beverages, a vândut către retailerul de discount Lidl România un teren de 11.000 de metri pătraţi, situat în sectorul 5 din Capitală, pentru 3,2 milioane de euro” conform ziarero.realitatea.net

Achiziţia terenului de către Lidl România este primul indiciu că retailerul, este interesat de piaţa de retail din Capitală. Lidl nu a deschis până în prezent încă niciun magazin pe piaţa românească!

Redăm – în continuare – câteva informaţii despre Lidl de pe site-ul oficial al companiei.

sigla-lidl„We are a successful chain of grocery stores, expanding strongly throughout Europe and beyond its borders. Simplicity is the cornerstone of our success, and the benchmark for all our operations and work processes. We buy and sell with the aim of offering our customers everyday top quality products at the lowest possible price.

Lidl’s history goes back to the 1930s, when the company was founded in Germany as a grocery wholesaler. Today, Lidl is one of the largest grocery retailers in Europe.

The first Lidl stores were opened in 1973 and by the 1980s Lidl was a household name throughout Germany. During the 1990s Lidl started to open stores outside Germany and today Lidl stores can be found in nearly every country in Europe. Lidl is now well established as a major European food retailer. Our extensive network of stores is unmatched in the discount sector.”

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Un comentariu

  1. avatar

    Asta nu este nici o bucurie! Ar trebui sa fiti mai atenti la stirile pozitive. Faptul ca vin si sumbineaza productia locala cu produse maxim aditivate si plastifiate nu inseamna nimic bun. Cat de mare este un cost mic? Inseamna chiar ca un agricultor harnic de-al nostru va renunta si se va angaja 12 ore la Lidl pt 200 de euro care, din pacate, ii vor veni mai sigur decat daca se lanseaza singur pe piata „libera”

Comentează