Retailerul Lidl, primul magazin din Romania in Bucuresti?

1

Retailerul german de discount Lidl ar putea deschide primul magazin in Romania la Bucuresti pe strada Doina, în sectorul 5!

„Pepsi România, prin intermediul firmei Quadrant Amroq Beverages, a vândut către retailerul de discount Lidl România un teren de 11.000 de metri pătraţi, situat în sectorul 5 din Capitală, pentru 3,2 milioane de euro” conform ziarero.realitatea.net

Achiziţia terenului de către Lidl România este primul indiciu că retailerul, este interesat de piaţa de retail din Capitală. Lidl nu a deschis până în prezent încă niciun magazin pe piaţa românească!

Redăm – în continuare – câteva informaţii despre Lidl de pe site-ul oficial al companiei.

sigla-lidl„We are a successful chain of grocery stores, expanding strongly throughout Europe and beyond its borders. Simplicity is the cornerstone of our success, and the benchmark for all our operations and work processes. We buy and sell with the aim of offering our customers everyday top quality products at the lowest possible price.

Lidl’s history goes back to the 1930s, when the company was founded in Germany as a grocery wholesaler. Today, Lidl is one of the largest grocery retailers in Europe.

The first Lidl stores were opened in 1973 and by the 1980s Lidl was a household name throughout Germany. During the 1990s Lidl started to open stores outside Germany and today Lidl stores can be found in nearly every country in Europe. Lidl is now well established as a major European food retailer. Our extensive network of stores is unmatched in the discount sector.”

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Un comentariu

  1. avatar

    Asta nu este nici o bucurie! Ar trebui sa fiti mai atenti la stirile pozitive. Faptul ca vin si sumbineaza productia locala cu produse maxim aditivate si plastifiate nu inseamna nimic bun. Cat de mare este un cost mic? Inseamna chiar ca un agricultor harnic de-al nostru va renunta si se va angaja 12 ore la Lidl pt 200 de euro care, din pacate, ii vor veni mai sigur decat daca se lanseaza singur pe piata „libera”

Comentează