Prima etapa a concursului naţional de creaţie în limba engleză “Shakespeare School Essay Competition” s-a incheiat. Succesul competiţiei se reflectă în numărul foarte mare de participanţi, înregistrându-se mii de eseuri în limba engleză de la elevi din peste 400 de localităţi.
Competiţia este organizată pentru 2 grupe de vârstă: 11-14 ani, respectiv 15-19 ani, iar marile premii constau in 4 tabere de limba engleza în Marea Britanie, în valoare de aproximativ 1500 lire fiecare. Profesorul cu cei mai mulţi concurenti înscrişi, va participa gratuit ca însoţitor de grup la o tabără de 2 săptămâni în Anglia, în vara anului 2012.
Biletul de intrare în cursă este un eseu în limba engleză, iar temele propuse sunt inedite si reprezintă o provocare pentru tinerii creativi. Pornind de la ideea Anului European al solidarităţii între generaţii, elevii de gimnaziu (11-14 ani) îşi vor imagina cum este să fii adult pentru o zi, iar liceeni (15-19 ani) vor avea de realizat un eseu despre conformismul şi/sau nonconformismul tinerei generaţii.
“Entuziasmul numeroşilor participanţilor exprimat prin comentariile postate atât pe blog şi Facebook, ne insuflă energia de care vom avea nevoie în a doua etapă a concursului ce constă în evaluarea miilor de eseuri. Mulţumim tuturor concurenţilor pentru că au dovedit că sunt fani adevăraţi ai limbii engleze şi au avut curajul să-şi împărtăşească ideile creative cu noi, dar mulţumiri speciale dorim să le acordăm şi profesorilor care i-au îndrumat!” a declarat Adriana Alionte, Director al Shakespeare School.
Selecţia eseurilor se va realiza de către o comisie de jurizare alcătuită din 17 profesori de limba engleză. Cei 20 de finalişti pentru fiecare dintre cele două categorii de vârstă în parte (11-14, respectiv 15-19 ani) se vor anunţa până la data de 20 mai pe blog-ul Shakespeare School. Selecţia finală se va realiza prin interviurile din 26-27 mai, desfăşurate la Shakespeare School în Bucureşti, urmand ca festivitatea de premiere să aibă loc în luna iunie.
Organizatorul concursului “Shakespeare School Essay Competition”, mulţumeşte partenerilor şi sponsorilor pentru susţinerea acordată.
Toate detaliile se regăsesc pe pagina oficială a competiţiei: www.shakespeare-school.ro/concurs.
Organizator: Shakespeare School
Sub egida:
Partener principal: Mirunette International Education
Sponsori: Studio Cambridge, Harrow House International College, Cohn and Jansen JWT, Simaco Advertising, Vitastal Consulting
Parteneri educationali: British Council, Fischer International, Carturesti, Federatia Nationala a Asociatilor de Parinti
Parteneri media: TVR, Kiss FM, B24 FUN, Mediafax, Curientul National, Teen Press, Asociatia Young Initiative, Calificativ.ro, Studentie.ro, Clopotel. Ro, Romania Pozitiva, Presa in blugi, Amdoar18ani.ro., Zurli
Website: www.shakespeare-school.ro
Blog: http://blog.shakespeare-school.ro
Facebook: www.facebook.com/shakespeareschool