KRUK International şi-a deschis porţile pentru studenţi, viitorii angajaţi de succes la Târgovişte

0

  Aproximativ 20 de studenţi de la Universitatea Valahia din Târgovişte au vizitat astăzi sediul Centrului de Contact al KRUK International din localitate, unde lucrează zilnic 175 de tineri: consultanți, management, specialiști în tipărire scrisori și alte categorii de angajați. Studenţii au putut sta de vorbă cu angajaţii KRUK International, companie de top a industriei de management al creanțelor din România, dar şi cu managementul companiei. Gazdele evenimentului Ziua Porților Deschise au fost Isabela Iacob – Director General, Tomasz Ignaczak – Directorul Diviziilor Operaţiuni & IT, Gabriela Marinache – Directorul Diviziei Resurse Umane, Ovidiu Văduva – Managerul Centrului de Contact.  Aceştia i-au însoţit pe studenţi în turul Centrului de Contact şi le-au răspuns la întrebări privind posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes în cadrul companiei KRUK International.

Nu este dificil să lucrezi într-un Centru de Contact, doar că, asemenea oricărui tip de activitate, durează până te adaptezi și până îți găsești echilibrul în ceea ce faci. Odată ce ai ajuns la acel echilibru, tot ce se va întâmpla pe viitor va fi pe un trend ascendent în ceea ce privește cariera fiecăruia. Activitatea într-un Centru de Contact este una plină de energie, competitivă, datorită colectivului în majoritate tânăr care are ca prim obiectiv construirea unei cariere de succes, iar compania le oferă angajaților această posibilitate, indiferent de funcția pe care o ocupă“, a afirmat Gabriela Marinache, Director de Resurse Umanela KRUK International.

Centrul de Contact dela Târgoviştecuprinde, printre alte activităţi, un departament de împlicuire, unul de arhivare a dosarelor, dar şi Centrul de Contact, locul de unde consultanţii KRUK International iau legătura cu debitorii, pentru a le propune acestora soluții amiabile şi a încheia angajamente de plată în rate convenabile.

Zilnic, angajaţii care lucrează în departamentul de împlicuire trimit peste 30.000 de scrisori, iar cei din Centrul de Contact efectuează peste 18.500 de apeluri pentru a lua legătura cu debitorii. În arhivele KRUK International dela Târgoviştese află dosarele aferente celor peste 300.000 de cazuri, unele dintre ele finalizate prin semnarea unor angajamente de plată. Vârsta medie a angajaţilor din Centrul de Contact dela Târgovişteeste de 24 de ani.

Acum 4 ani am început activitatea în Târgovişte cu un grup relativ mic de angajați, în comparație cu cel actual, dar datorită experienței colegilor noștri din Polonia, unde își are sediul central Grupul KRUK, am reușit să corelăm numărul de agenți cu îmbunătățirea sistemelor IT. Fiecare angajat din Centrul de  Contact are şanse bune de promovare în carieră, iar mediul de lucru este unul atractiv pentru tineri“, a afirmat şi Ovidiu Văduva, Managerul Centrului de Contact.

Isabela Iacob, Director General al KRUK International, le-a făcut studenţilor şi o prezentare a Grupului KRUK și a activității companiei, prezentă pe piaţa din România începând din 2007.

KRUK International își concentrează activitatea pe două segmente: colectarea creanțelor cesionate de instituțiile financiare și oferirea de servicii de colectare a creanțelor transmise spre colectare de diverse companii bancare și non-bancare, companii de leasing și asigurări, operatori de telefonie, etc. Suntem o companie flexibilă și oferim soluții personalizate fiecărui client, adaptate condițiilor pieței. Încă din anul 2008, Grupul KRUK a promovat o strategie de colectare pe cale amiabilă, prin încheierea de angajamente de plată a datoriilor în rate convenabile, adaptate situației financiare curente a persoanelor cu datorii“, a afirmat Isabela Iacob, Director General KRUK International.

În primele 6 luni ale acestui an compania a încheiat 20.000 angajamente de plată, valoarea medie a unei creanțe în primul semestru al anului 2012 fiind de aproximativ 3.000 de lei.

Despre KRUK International

Compania KRUK International S.R.L. a fost înființată în anul 2007 de Grupul KRUK – liderul pieței de management al creanțelor comerciale din Polonia. Compania este specializată în managementul integrat al creanțelor, având clienți atât din sectorul financiar, cât și companii de utilități. KRUK International a dezvoltat activități de colectare a creanțelor bancare, a creanțelor companiilor de asigurări și leasing, operatorilor de telefonie fixă și mobilă, cât și ale companiilor de distribuție a bunurilor de larg consum. Compania este, de asemenea, un jucător important pe piața achiziției de portofolii de creanțe, în special de la bănci.

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează