Knauf Gips şi Knauf Insulation au donat materiale în valoare de 20.000 de Euro pentru construcţia celor 12 locuinţe Habitat de la Ploieşti

0

Knauf Gips şi Knauf Insulation şi-au unit forţele pentru a ajuta la construirea de locuinţe decente şi accesibile ca preţ pentru familiile vulnerabile din punct de vedere economic şi social. Knauf Gips a donat plăci Vidiwall în valoare de 13.000 de Euro pentru cele 12 locuinţe construite de Habitat for Humanity România la Ploieşti, iar Knauf Insulation a donat vată minerală de sticlă şi bazaltică în valoare de 7.000 de Euro pentru a oferi o izolare termică optimă acestor case.

„Plăcile Knauf Vidiwall sunt ideale pentru placări, sisteme de compartimentare autoportante, pe structuri portante metalice sau din lemn. Sunt recomandate în special pentru soluţiile constructive bazate pe lemn, având proprietăţi asemănătoare cu ale materialului lemnos (case pe structuri din lemn, case prefabricate). Datorită rezistenţei şi capacităţii de preluare a sarcinilor mecanice, pot funcţiona ca elemente de rigidizare structurală”, explică domnul Sorin Vlasie, Director Obiective Knauf Gips România.

Plăcile Knauf Vidiwall reprezintă soluţia cea mai bună pentru casele cu structură de lemn, iar vata minerală de la Knauf Insulation îndeplineşte cele mai ridicate standarde europene privind izolarea termică, acustică, dar are şi proprietăţi ignifuge. Prin folosirea acestor materiale oferite de Knauf Gips şi Knauf Insulation, familiile care vor locui în casele Habitat vor avea mai multe beneficii: consum scăzut de energie şi costuri reduse, precum şi o izolare termică şi fonică foarte bună.

„Izolarea casei este soluţia cea mai rentabilă pentru creşterea eficienţei energetice a casei cu consecinţe benefice asupra bugetului familiei: facturi mai mici la energie, casă mai călduroasă iarna şi mai răcoroasă vara, casă cu mai multă linişte. Produsele din vată minerală de sticla Knauf Insulation sunt obţinute cu ECOSE® Technology o tehnologie nouă, revoluţionară, de obţinere a unui liant fără formaldehide, pe bază de materii uşor regenerabile care înlocuiesc produsele chimice pe bază de petrol folosite pe scară largă pentru alte tipuri de produse de izolare. Calitatea aerului din interiorul unei case izolate cu vată minerală cu tehnologia Ecose este probată şi premiată cu mult râvnitul Eurofins Indoor Air Comfort Gold standard”, declară Lucia Matei, Marketing Manager la Knauf Insulation.

“Ne bucurăm că obiectivele organizaţiilor noastre sunt complementare: Knauf Gips îşi doreşte să ofere materiale pentru construcţii de cea mai bună calitate, Knauf Insulation acordă o atenţie deosebită proiectelor de comunicare care vizează conştientizarea privind economisirea de energie şi dezvoltarea durabilă a mediului, iar Habitat for Humanity România construieşte locuinţe simple, eficiente energetic şi accesibile pentru familiile aflate în mare nevoie de locuire. De aceea, considerăm că împreună putem oferi una dintre cele mai potrivite soluţii de locuinţe simple şi accesibile ca preţ pentru beneficiarii noştri”, spune Emil Olteanu, Director Naţional Habitat for Humanity România.

Despre Knauf Gips
Knauf reprezintă un nume de familie. Curajul pentru viziuni, inovaţii şi investiţii, deciziile rapide şi eficiente, inventivitatea tuturor angajaţilor este exact ceea ce caracterizează Knauf. Compania a luat naştere dintr-o afacere tradiţională cu gips, iar astăzi produce materiale pentru construcţii uscate, plăci Knauf, plăci din ipsos armat cu fibre celulozice, mortar uscat pe bază de ipsos pentru tencuieli de interior, precum şi plăci pe bază de ciment AQUAPANEL. Apropierea faţă de clienţi, crearea unor relaţii deosebite şi de lungă durată cu aceştia prin oferirea de consiliere de primă clasă, prin asigurarea unui service de specialitate adecvat pentru produse şi sisteme de cea mai bună calitate, toate acestea reprezintă modul Knauf de abordare a pieţei. Susţinerea organizaţiei Habitat for Humanity România vine ca dovadă a implicării sociale spre care grupul Knauf tinde din ce în ce mai mult.

Despre Knauf Insulation
Ca parte a Grupului Knauf, Knauf Insulation reprezintă una din cele mai respectate şi în rapidă expansiune companii de pe piaţa internaţională. Datorită facilităţilor de producţie din Europa, Rusia, Anglia şi SUA, cifra de afaceri a depăşit 1 miliard de Euro. Compania a înregistrat cea mai rapidă creştere din lume în domeniu, producând o gamă largă de produse pentru izolarea termică şi acustică, precum şi pentru protecţia la incendiu a tuturor tipurilor de construcţii, fie ele locuinţe, clădiri comerciale sau parcuri industriale. Cu peste 5.000 de angajaţi în 50 de ţări din întreaga lume şi 30 de facilităţi de producţie, produsele Knauf Insulation includ vata de sticlă, vata bazaltică, polistiren extrudat, polistiren expandat şi plăci din fibre de lemn. Knauf Insulation îşi propune să protejeze şi să conserve mediul înconjurător prin produse obţinute în mare parte din materiale reciclabile. Compania utilizează tehnologii avansate care asigură calitatea superioară a produselor fabricate şi a ambalării acestora, asigurând în acelaşi timp o reducere substanţială a emisiilor de CO2. Modul de ambalare dezvoltat de Knauf Insulation permite reducerea perioadei de încărcare/descărcare, micşorarea suprafaţei necesare pentru transportarea şi depozitarea produselor, precum şi reducerea consumului de combustibil necesar pentru livrarea produselor către clienţi.

Despre Habitat for Humanity România
Habitat for Humanity este o organizaţie non-profit, a cărei misiune este să elimine lipsa de adăpost şi locuirea sărăcaciosă a persoanelor din întreaga lume. La nivel global, Habitat for Humanity a construit şi reabilitat peste 500.000 de locuinţe pentru 2.5 milioane de persoane din 80 de ţări de pe întreg Globul. Habitat for Humanity România a ajutat, până în acest moment, peste 2.380 de familii, prin intermediul celor 7 filiale active ale sale din judeţele: Bihor, Cluj, Bacău, Dolj, Argeş, Prahova şi Suceava.

 

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează