Jurnaliști, specialiști în comunicare și în publicitate se vor întâlni într-un mediu informal cu studenții

0

Media Prom – evenimentul care începe o nouă eră media

ASC LOGO FINAL2Jurnaliști, specialiști în comunicare și în publicitate se vor întâlni într-un mediu informal cu studenții care doresc să le calce pe urme la Media Prom, cel mai inedit eveniment al anului. Toate acestea miercuri, 11 decembrie 2013, ora 20:00, în clubul Princess (Bucuresti).
Evenimentul este în același timp Balul Bobocilor de la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității din București. Media Prom este unic în România și are o tradiție de 6 ani.

”Tinerii au nevoie de modele de urmat și de job-uri. Iar prin acest eveniment le oferim ambele lucruri. Dincolo de ambalajul de bal al bobocilor, pot spune că Media Prom este de fapt cel mai nonconformist târg de job-uri.”, spune creatoarea evenimentului, Elena Filip.

Evenimentul este structurat în trei părți care îmbină perfect trei cuvinte cheie din viața oricărui profesionist: networking, competiție și distracție.

Prima parte a evenimentului, Media Mingling, pune accentul pe networking. Astfel, timp de o oră și jumătate, tinerii aspiranți la o carieră în media vor avea ocazia să discute cu cei mai tari profesioniști din domeniu, într-un cadru informal.

Invitații vor vorbi despre performanță, pasiune și etică. Despre șansele de reușită pe care le au tinerii în acest domeniu. Despre părțile văzute și nevăzute ale media. Vor oferi sfaturi, idei și le vor povesti celor prezenți momente marcante din carieră.

Mass-Media Star, a doua parte a evenimentului, pune accentul pe competiție: doisprezece tineri urcă pe scenă pentru a-și demonstra talentul de comunicatori. Creativitate, spontaneitate, simțul umorului – sunt doar câteva dintre calitățile pe care un juriu format din profesioniști media le va nota. Cei mai talentați din concurs vor pleca acasă cu un job în domeniu și cu o mulțime de premii.

A treia parte a evenimentului, Media Party, începe cu un concert Cabron și se termină cu o petrecere care va dura până în zori.

Media Prom va fi prezentat de MC Shurubel și va avea peste 600 de participanți, dintre care 100 vor fi profesioniști media. Prețul unui bilet este 20 lei.

afis MP online

 

Despre Media Prom

Media Prom Logo2013Media Prom este un eveniment organizat de foști și actuali studenți ai Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București și își propune să faciliteze accesul tinerilor în media.
Media Prom este susținut de Digi 24, U TV, Radio 21, SapteSeri, Metropotam, Gen90, Iqool, VinSiEu TeenPress Romania, Pozitiva, Regie Live, Blogunteer, Autentici.ro, Bestworker, Logo Bigger și ASUB.

Evenimentul este sponsorizat de Princess Club, Axe, Yellow store, Tritonic, Jolidon, Mexton, Arrogance Models, Bellinda, Mineli, Geta Voinea, First Copy, Victoria Models, Escape Star Jeans, Dental Turism Clinic, Laser Megazone, Justnails Beauty School, Major Events și Ingenium Media.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează