Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Joburi intr-un proiect de intreprindere sociala Horezu

0

Asociatia DEPRESIUNEA HOREZU angajeaza:

·      Coordonator consiliere intreprinderi

·      Coordonator PR comunicare parteneriat

·      Coordonator servicii piata muncii

pentru proiectul I-DEALIS Incluziune si Dezvoltare Economica in zonele ALpine (montane si sub-montane) din

Romania prin Intreprinderi Sociale cofinantat din Fondul Social European prin  Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013.

Asociatia DEPRESIUNEA HOREZU (ADH), asociatie de dezvoltare intercomunitara fondata in anul 2005, reuneste autoritatile publice locale din localitatile Horezu,  Costesti, Maldaresti, Slatioara si Vaideeni judetul Valcea.

Obiectivul general al proiectului Idealis este dezvoltarea structurilor economiei sociale ca instrument flexibil si durabil pentru dezvoltarea economica, crearea de locuri de munca si incluziune sociala in zonele montane si sub-montane ale României. In vederea implementarii acestui proiect, ADH desfasoara o campanie de recrutare de personal in vederea ocuparii urmatoarelor posturi:

·      Coordonator consiliere intreprinderi, un post, norma intreaga, perioada de proba 90 zile studii superioare de

lunga durata de preferinta într-unul din domeniile studii economice, marketing, agribusiness, management, managementul afacerilor, minim 3 ani experienta într-o pozitie similara, buna cunoastere a tehnicilor, procedurilor, metodologiilor de elaborare a analizelor si studiilor necesare afacerilor: studii de piata, studii de fezabilitate, planuri de

afaceri. Se va acorda prioritate persoanelor cu experienta în management de afaceri sau consultanta de afaceri.

·      Coordonator PR comunicare/parteneriat, un post, norma intreaga, perioada de proba 90 zile studii superioare de

lunga durata, de preferinta într-unul din domeniile comunicare, jurnalism, psihologie, pedagogie 3 ani experienta într-o pozitie similara, buna experienta in conceperea si implementarea de strategii de promovare, diferentiat pe categorii de servicii – clienti. Se va acorda prioritate persoanelor cu experienţă dovedita în domeniile comunicare, informare, relatii publice, mass media.

·      Coordonator servicii piata muncii, un post, norma intreaga, perioada de proba 90 zile studii superioare de lunga

durata de preferinta într-unul din domeniile psihologie, pedagogie, drept, consiliere, cu experienta de minim 3 ani intr-o pozitie similara, preocupari validate prin  atestate /certificate /adeverinte în domeniul serviciilor de piata muncii, cunoasterea legislatiei nationale aplicabila în domeniul programe si masuri active de piata muncii, cunostinte de management, cunoasterea legislatiei în domeniul pietei muncii.

Personalul de mai sus va functiona in cadrul Centrului de Resurse pentru Economia Sociala CRES la sediul Asociatiei din  orasul Horezu.

Termenul limita de prezentare a candidaturilor este 30 decembrie 2010.

Informatii suplimentare la  Asociatia DEPRESIUNEA HOREZU, Secretariat: Casa de Cultura CONSTANTIN BRANCOVEANU Horezu, Corp B, parter, str. 1 Decembrie nr. 11, oras Horezu, judetul Valcea, cod 245800, tel. 0250861305 si pe www. orasul-horezu.ro, www.horezuonline.ro/adh/.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu peste 30 de autori și peste 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are aproape 20 de ani de experiență ca trainer pentru circa 10 000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin și-a început cariera profesională alături de echipa AIMS Timișoara - 4 ani de experiență în recrutare și selecție de personal și training. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Impact HUB, Zilele Biz, Future Makers, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum, “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, Criminalitate Forestieră WWF, Interpol, Client Earth), TEDx Galați, TEDx Constanța. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training și facilitare pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training și facilitare în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.