Conferinta Atragerea Fondurilor din Comunitate / 18-19 aprilie 2013

0

Agenda Conferintei Atragerea Fondurilor din Comunitate

18-19 aprilie 2013

Suntem norocosi! Anul acesta vin la Conferinta pentru a vorbi despre ceea ce stiu sa faca cel mai bine fundraiseri, directori si jurnalisti cu experiente si succese care va dau energie si idei pentru un an intreg de fundraising in propria Iata-i doar pe cativa dintre ei:

–        Nick Allen (Alma Global Consulting) este consultant si fundraiser international cu o experienta impresionanta in atragerea de fonduri si fundraising online. Cateva din organizatiile cu care lucreaza: Amnesty International UK, Habitat for Humanity International, UNICEF, World Vision, World Society for the Protection of Animals.

–        Georgiana Ilie (Decat o Revista, Esquire) este un jurnalist daruit si ancorat in domeniul ONG. Tine frecvent workshopuri de storytelling pentru organizatii neguvernamentale si antreprenori sociali, pentru a-i ajuta sa isi spuna mai eficient, relevant si convingator povestea schimbarii sociale pe care o fac.

–        Magor Csibi (WWF) si Dana Caratas (WWF) vor reprezenta WWF in calitate de director si coordonator fundraising. WWF testeaza metode de fundraising care par indraznete pentru orice organizatie, cu atat mai mult pentru una de mediu. Campania online ”Adopta un urs” si recent Campania de debit direct sunt door doua exemple.

–        Cristiana Ionescu (Dreamcatchers) fundraiser si consultant de peste 10 ani. A lucrat cu organizatii mari si mici din Romania (SOS Satele Copiilor, Hospice Casa Sperantei, Telefonul Copilului, etc), este pasionata de friendraising si fundraising.

–        Gabriela Tokes (Hospice Casa Sperantei) face fundraising cu multa energie si dedicatie de peste 10 ani pentru Hospice. Oamenii de-acolo se mobilizeaza pentru a sprijini organizatia – cu bani, cu idei, cu retea sociala. Gabi e unul dintre oamenii cheie care i-a convins pe brasoveni ca Hospice e al intregii comunitati.

Conferinta 2013

Conferinta are 16 ateliere, pe care le puteti vedea descrise pe scurt in agenda. Iata cateva lucruri pe care le veti afla in ateliere:

–        de ce nu puteti ignora noile tehnologii si cum transforma ele atragerea de fonduri

–        cum faceti povestea voastra de fundraising reala si convingatoare

–        de ce fundraisingul in provincie nu e un mit, ci o realitate…promitatoare

–        de ce fundraisingul de la indivizi a urcat in lista de prioritati a organizatiilor care atrag fonduri in Romania

–        ce sume se strang de la donatorii individuali si ce metode functioneaza in Romania

–        de ce ne e frica de esecuri in fundraising si ce e pozitiv in ele?

 

Daca sunteti directori va propunem 4 ateliere croite pe nevoile managementului si care va vor ajuta sa:

–        intelegeti mai bine care e rolul directorului/presedintelui in suceesul atragerii de fonduri

–        sa faceti diferenta intre un obiectiv de fundraising care stimuleaza echipa vs unul care darama echipa

–        sa gasiti oamenii care pot mai mult decat fundraising pentru organizatia voastra

–        sa alegeti strategia care se potriveste momentului organizational si prioritatilor de dezvoltare

 

Si inca o veste buna! Anul acesta nu pierdeti nici un atelier! Vom filma toate sesiunile, iar dupa Conferinta, pe baza unui user si a unei parole, veti putea urmari si atelierele pe care le-ati pierdut, desi v-ati fi dorit sa nu le pierdeti.

 

Daca inca nu v-ati inscris la Conferinta “Atragerea Fondurilor din Comunitate”, pana pe 8 aprilie nu e timpul pierdut. Agenda  va ajuta sa vedeti care sunt temele puse in discutie anul acesta.

Mai multe detalii pe site-ul www.arcromania.ro, sectiunea Conferinta de Fundraising 2013.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează