Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Conectăm ONGurile la Responsabilitatea Socială! Apel la CANDIDATURI

0

Conectăm ONGurile la Responsabilitatea Socială!

Apel la candidaturi

REPER21, ANPCDEFP şi CRIES selectează 80 de coordonatori de proiecte, membri ai organizațiilor neguvernamentale, pentru participarea la Cursul Societal, organizat în mai 2013, la București.

Cursul Societal (Anexa 1) oferă formare pentru „managementul responsabil de proiect”. Participanții care își vor însuși cu succes această metodă vor face parte dintr-o rețea națională de Managerii Societali (Anexa 2). Aceștia vor avea drept scop comun promovarea Responsabilității Sociale și aplicarea metodei noastre în proiectele desfășurate de ONG-uri.

Rolul Managerului Societal va fi:

apel candidaturisă promoveze scopul, valorile şi principiile cuprinse în Codul Societal (Anexa 3) în propria organizație și în rândul altor ONGuri partenere;

să încurajeze Adeziunea (Formularul de adeziune) organizației din care face parte la Parteneriatul Societal (Anexa 4) și să faciliteze cei șapte pași pe care aceasta se angajează să-i parcurgă;

să coordoneze aplicarea metodei de management responsabil, bazată pe Indicatorii Societali (Anexa 5), în proiectele concrete la care participă.

Toți Managerii Societali vor fi prezentați în „Anuarul Societal”. Redactat în română, engleză și franceză, acesta va fi difuzat (cu sprijinul ANPCDEFP, în calitate de partener oficial al Societal) în numeroase rețele de la nivel național și european. Scopul său este promovarea Managerilor Societali în vederea participării lor la cât mai multe proiecte responsabile și inovatoare.

Cursul va fi împărțit în 4 sesiuni tematice. Candidații vor solicita înscrierea la una dintre acestea, în funcție de competențe și experiență:

  • 13 – 14 mai, proiecte pentru educația adulților (beneficiari ai ANPCDEFP – Programul Grundtvig);
  • 16 – 17 mai, organizarea de evenimente (festivaluri, conferințe, happeninguri urbane etc.);
  • 23 – 24 mai, proiecte de tineret (beneficiari ai ANPCDEFP – Programul Tineret în Acțiune);
  • 30 – 31 mai, proiecte de producție și consum (ateliere sociale, consum echitabil, ecoturism etc)

 

Costurile pentru transportul, cazarea si masa participanților vor fi în totalitate suportate de către organizatori. Locul de desfășurare al Cursulului estesediul ANPCDEFP din București (Calea Șerban Vodă nr. 133 Sector 4).

Cererea de înscriere:

O organizație nu poate fi reprezentată decât de un participant. Pentru a solicita participarea, vă rugăm să ne trimiteți până la data de 20 aprilie 2013, la adresa contact@societal.ro, un document care să cuprindă:

A. Datele de identificare:

Prenume, Nume

ONG, cu sediul în, CIF

Funcție în organizație

Email, Telefon

B. Sesiunea la care doriți să participați:

Indicați una dintre cele patru sesiuni menționate în anunț.

C. Răspunsuri la următoarele 4 întrebări:

1. Care sunt competențele și experiența voastră în domeniul managementului de proiect?

2. Ce vă motivează să participați la acest curs și să faceți parte din rețeaua de Manageri Societali?

3. Cum veți folosi rezultatele învățării în ONG-ul vostru și în proiectele la care luați parte?

4. Ce acțiuni concrete de follow-up credeți că veți putea iniția, în vederea diseminării demersului Societal în alte ONG-uri?

Toate documentele necesare pentru inscriere le puteti gasi la adresa:

www.societal.ro/ro/comunitate

 

societal

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu peste 30 de autori și peste 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are aproape 20 de ani de experiență ca trainer pentru circa 10 000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin și-a început cariera profesională alături de echipa AIMS Timișoara - 4 ani de experiență în recrutare și selecție de personal și training. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Impact HUB, Zilele Biz, Future Makers, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum, “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, Criminalitate Forestieră WWF, Interpol, Client Earth), TEDx Galați, TEDx Constanța. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training și facilitare pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training și facilitare în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.