CNSC şi-a pornit microfonul pentru ediţia aniversară

0

PRIME România anunţă începerea înscrierilor pentru ediţia aniversară a Congresului Naţional al Studenţilor la Comunicare, care va avea loc între 18 şi 20 aprilie 2013, la Biblioteca Naţională a României. Înscrierile se fac pe adresa cnsc.primeromania.ro, până pe 15 aprilie.

Tema aleasă se află în strânsă legătură cu această ediţie specială, Brand Experience reprezentând procesul de creare a unei poveşti în jurul unui brand.

Prima conferinţă va avea loc pe data de 18 aprilie, la ora 10:00, şi le va oferi celor prezenţi o experienţă menită să îi  introducă în atmosfera evenimentului. Participanţii vor afla de la specialiştii din domeniu cum poate fi definit conceptul de brand experience, care sunt originile acestuia, cum a apărut în străinătate, dar şi în România şi ce rol are el în crearea unei relaţii între brand şi consumatori.

Cea de-a doua conferinţă, care începe la ora 14:10, a fost gândită să le ofere participanţilor insight-uri despre tehnicile şi strategiile de brand experience folosite în offline. Vor fi aduse în discuţie avantajele şi dezavantajele acestui mediu, regulile după care se ghidează, dar şi bugetul necesar unor astfel de campanii.

Ziua a doua, 19 aprilie, va începe cu o conferinţă intitulată „Tactici şi strategii în mediul online”, la ora 10:00, în care vor fi analizate diferenţele dintre experienţele create în mediul online, dar şi offline, impactul asupra consumatorilor şi costurile implicate. La finalul zilei, în cea de-a patra conferinţă, “Concluzii şi previziuni în Brand Experience”, la ora 14:10, vor fi aduse în discuţie previziuni despre evoluţia campaniilor de brand exprience, iar participanţii vor afla cum sunt privite acestea în România de către companii şi de către consumatori.

Cu ocazia ediţiei aniversare, PRIME aduce o schimbare în modul de desfăşurare al evenimentului. Astfel, pentru prima oară în istoria CNSC, după fiecare conferinţă, organizatorii şi-au propus să invite un specialist în comunicare pentru a exemplifica punctele atinse în cadrul conferinţei printr-un studiu de caz.  Rolul conferinţei este foarte important pentru că ea reprezintă un fundament, oferindu-le participanţilor un bagaj critic. Ulterior, cei prezenţi îl pot folosi pentru a se antrena în discuţii cu profesioniştii care vin să exemplifice subiectele dezbătute în panelurile dedicate studiilor de caz.

brand experience

Ultima zi de eveniment, 20 aprilie, este dedicată workshop-urilor care se vor desfăşura simultan, începând cu ora 12:00. Cei care se vor înscrie vor avea şansa de a pune în aplicare cunoştinţele acumulate în cele două zile de conferinţe şi studii de caz.workshop-urile reprezentând o parte foarte importantă a CNSC-ului, pentru că le oferă studenţilor şansa de a lucra sub îndrumarea profesioniştilor la realizarea unor campanii cu componente de brand experience.

Înscrierile la eveniment se realizează pe site-ul cnsc.primeromania.ro, la secţiunea Înscrieri, până pe 15 aprilie 2013. Taxa de participare este de 35 RON pentru conferinţe şi studii de caz, iar pachetul complet, care include şi accesul la workshop-uri, este de 45 RON. Indiferent de pachetul ales, taxa include şi  accesul la petrecerea din cea de-a doua zi şi gustarea din pauze.

CNSC este susţinut de partenerii:  Dacia, Comunicare.ro, Grolsch, Bitdefender, Tashi, Cumpănă, Tipro şi de partenerii media: IQads Kadett, PR Romania, StartUB, Metropotam, Hipo, Studenţie.ro, PR Wave, COMMUNICATE DE PRESĂ, WebCultura, Buzz!Câmp, TV City, Student din Provincie, Gen90, BestJobs, Şcoala ADC*RO, Ambition!, Dor de ducă, Bucharest Guide, Iaa Young Professionals, StudLife, 7 seri, România pozitivă, Iqool, Academiclink, Witmo.ro, Vinsieu.ro, Onlinestudent.ro, Studentiq.ro, Studentabil.ro, Calendar evenimente, Evenimentestudentesti, UN Youth România.

 

Despre CNSC

Congresul Naţional al Studenţilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME România.Aflat la ce-a de-a 10-a ediţie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante şi cunoscute evenimente ale asociaţiei datorită caracterului informal pe care îl adoptă. CNSC oferă studenţilor oportunitatea  de a interacţiona cu cei mai buni specialişti, de a întreba, de a discuta şi de a primi răspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicării.

 

Despre PRIME

PRIME România este singura asociaţie de relaţii publice şi comunicare din ţară. Experienţa PRIME înseamnă comunicare strategică, o echipă unită şi 16 ani de evenimente pentru studenţii pasionaţi de comunicare.

PRIME este o organizaţie prezentă în mai multe ţări europene printre care: România, Slovenia, Italia şi Spania.

Asociaţia studenţească PRIME România are sediul central în Bucureşti şi două filiale naţionale în Braşov şi Iaşi.

Despre autor

avatar

Eu sunt Andra. Îmi place să descopăr locuri noi şi să le cutreier la pas. Mă scufund uneori în lectură, în căutarea unor momente de linişte care îmi încarcă bateriile. Scriu cu drag despre ceea ce mă face fericită, privind mereu la lucrurile bune din jurul meu. Iubesc ceaiul, ciocolata neagră şi oamenii zâmbitori. Pentru că şi eu sunt unul dintre ei:) Pentru mai multe pilule de optimism, încearcă şi aici www.zambetsisanatate.ro

Comentează