Deviza noastra este sa aducem cartile mai aproape de oameni. Locul acestor prieteni tacuti nu este in biblioteci sau doar in targuri, ci in oras – in mijlocul oamenilor. O carte, lasata pe bancile din mijloacele de transport in comun pentru oricine vrea sa evadeze intr-o lume imaginara, poate transforma un timp pierdut in bucurie pentru minte si suflet.
BookLand se intoarce. De data asta la Metrorex.
In ciuda obstacolelor pe care le-am intampinat in prima etapa a proiectului (cartile expuse in autobuze), nu renuntam. BookLand aduce cartile in metrou pentru ca oricine sa le poata rasfoi in voie. Primul tren transformat in biblioteca underground circula pe linia Republica – Dristor 2. Calatorii au ocazia sa rasfoiasca 60 titluri puse la dispozitie de editurile care au acceptat sa se implice in acest proiect cultural. Totodata, pasionatii de lectura (dar si posesori de telefoane smart) pot descarca gratuit romanul SF “Eu sunt numarul patru” al lui Pittacus Lore, aparut la Nemira, scanand codurile QR de pe manerele de sustinere.
Scopul nostru: sa evoluam impreuna
Noi chiar credem ca intr-o societate educata si civilizata (situatie posibila si in Romania!) calitatea vietii devine mult mai buna. Insa nu ne asteptam ca acest lucru sa se intamlple peste noapte sau de la sine…trebuie sa facem eforturi in aceasta directie. Asadar le multumim pentru sprijinul, increderea si donatiile facute celor care au facut posibil acest proiect: Adevarul Holding, Anteea, Aramis-Minerva, Blumenthal, Brain Fitness, Brandbuilders, Business Adviser, Cartex, Casa, CD Press, Contemporanul, Corint, Eikon, Estfalia, Europress, Filos, Girasol, Grupul Editorial Art, Herg Benet, House of Guides, Ideea Europeana, Igloo, Lider, Linghea, Nemira, Niculescu, Odeon, Promsid Media, Prut, Revista de povestiri, Taj, Trasto, Trei, Tritonic.
Si speram ca dupa cateva saptamani de test sa putem ‘intra’ cu carti si in celelalte trenuri Metrorex.
Despre BookLand:
Libraria online
www.book-land.ro este libraria online care rasplateste cititorii cu varii surprize pentru fiecare achizitie facuta. In plus, prezinta un filtru de cautare ajustabil dupa criteriul editurii/producatorului, autorului/artistului, pretului si genului din care titlul face parte. Este libraria virtuala user friendly care se ambitioneaza sa intuiasca preferinte de lectura/muzica/fim si sa le sustina prin oferte de pret intocmai cu ale producatorului.
Caravana BookLand
Este cel mai inedit targ de carte, muzica, film si jocuri, aflat la a doua editie, prezent in 39 de orase din tara timp de 10 luni. Cea mai de amploare initiativa culturala a reusit coborarea cartii din turnul de fildes in aglomeratele mall-uri. Moto: „BookLand vine acolo unde oamenii sunt deja. Nu-i cheama, ci ii urmeaza!”. Conceptul BookLand este unul inovator atat prin formatul targului, cat si prin serviciile integrate puse la dispozitia editurilor (logistica, vanzare, promovare).
Partenerii BookLand
Datorita Partenerilor produsele Bookland pot fi intalnite in curand in locatii neconventionale: ceainarii, cafenele, florarii, cofetarii, farmacii, locuri de joaca, agentii turism, hoteluri …si lista continua!