Au strâns 70.000 euro pentru programul „Vreau în clasa a noua”

0

KFC şi Pizza Hut au strâns 70.000 euro pentru programul Vreau în clasa a noua al World Vision România

În cel de-al șaselea an al implicării în campania Vreau în clasa a noua a World Vision, KFC şi Pizza Hut România au adunat din donațiile clienților lor, în patru săptămâni de campanie, suma record de 70.000 euro.

Din fondurile colectate, organizaţia World Vision România va oferi burse pentru 57 de copii fără posibilităţi materiale din județul Dolj selectați inițial în program, cărora li se alătură încă 25 de copii din județul Iași. Datorită donațiilor ridicate din acest an programul a putut fi astfel extins, mai mulți copii beneficiind de susținere pentru a-și continua studiile.

„Ne bucurăm foarte mult că alături de clienții noștri am reușit anul acesta să strângem donații aproape de două ori mai multe față de cele din 2012 (37.000 euro) și să ajutăm astfel un număr mai mare de copii decât cei incluși inițial în program. Este al șaselea an în care susținem programul Vreau în clasa a noua și un astfel de rezultat ne dă încrederea că de la an la an putem face diferența în viața și educația copiilor din mediul rural care nu au posibilități financiare să-și continue studiile. Doresc să le mulțumesc tuturor clienților care au donat bani pentru această cauză, angajaților KFC și Pizza Hut care au dovedit și de această dată creativitate și implicare prin propriile inițiative de a strânge donații și ambasadorilor campaniei care au fost alături de noi și au avut o contribuție semnificativă în popularizarea campaniei: Dani Oțil, Daniela Nane și Călin Goia”, a declarat Mark Hilton, CEO KFC şi Pizza Hut România.

„An de an, proiectul Vreau în clasa a noua transformă viețile copiilor defavorizați din mediul rural. Prin acest proiect nu le facilităm copiilor doar accesul la liceu, ci îi transformăm în tineri capabili, care au încredere în ei înșiși și știu ce își doresc de la viitor. Singuri nu putem face aceste lucruri, de aceea ne punem toată încrederea în partenerii și donatorii Fundației World Vision România. Iar de șase ani, KFC România și Pizza Hut ne arată că educația copiilor din zonele defavorizate este la fel de importantă pentru ei cât este și pentru noi. Le mulțumim din suflet pentru sprijinul acordat, atât lor cât și clienților care au ales să sprijine acest proiect an de an”, a declarat Cătălin A. Popa, Director Executiv World Vision România.

Beneficiari campanie Vreau in clasa a noua

Copiii implicaţi în proiect sunt selectaţi în funcţie de situaţia financiară a familiei din care provin, de rezultatele şcolare şi de dorinţa lor de a merge la şcoală. În timpul liceului, aceştia beneficiază de o bursă lunară care le acoperă cheltuielile necesare pentru a-şi continua studiile.

În cei șase ani de implicare în campania „Vreau în clasa a noua”, KFC și Pizza Hut împreună cu clienții lor au adunat mai mult de 240.000 de euro, suma care până în prezent a ajutat 671 de copii să își continue studiile la liceu, anul acesta urmând ca și alți 82 de copii să primească burse de studiu.

Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare iniţiativă internaţională din sectorul privat, lansată de World Food Programme, o subsidiară a Organizaţiei Naţiunilor Unite. Programul World Hunger Relief este susţinut anual de YUM!, fiind prezent în peste 130 de ţări şi teritorii şi în mai mult de 39.000 de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell şi implicând aproape 1,5 milioane de angajaţi.

 

 

Despre KFC

Lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network. În prezent, în România sunt deschise 50 de restaurante KFC atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti şi Braşov. De asemenea, KFC România operează şi un restaurant la Chişinău, Republica Moldova. Primul restaurant KFC din România a fost deschis în aprilie 1997 pe Blvd. Magheru din Bucureşti.

KFC este cel mai popular lanţ de restaurante specializat în produse din carne de pui, fiind recunoscut prin Reţeta Originală®, Extra Crispy™, Hot Wings™, pui la grătar şi sandvişuri de pui proaspăt preparate.

Despre Pizza Hut

Pizza Hut, lanţul de restaurante cu un concept casual, operează pe piaţa românească din 1994 sub contract de masterfranciză acordat companiei American Restaurant System. Pizza Hut a venit în România în 1994, odată cu deschiderea primei locaţii din Calea Dorobanţilor, iar în prezent deţine opt restaurante în Bucureşti, două în Cluj şi câte unul în Iaşi, Constanţa, Ploieşti şi Timişoara. Mai multe detalii puteţi afla pe www.pizzahut.ro şi pe pagina de Facebook Pizza Hut România.

Pizza Hut este singura companie producătoare de pizza ce a fost nominalizată în Top 10 francize în 2009 de către Revista Entrepreneur. Compania a început acum 50 de ani în Wichita, Kansas, iar în prezent deţine aproape 10.000 de restaurante în mai mult de 90 de ţări. Pizza Hut este subsidiară a Yum! Brands, Inc., unul dintre cei mai mari francizori la nivel internaţional.

 

Despre World Vision România

World Vision este o organizaţie creştină, care desfăşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, de dezvoltare comunitară şi advocacy punând în centrul activităţii bunăstarea copilului. Organizaţia se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile rurale, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Inspirată de valori creştine, fundaţia lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen.

World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International prezent în aproape 100 de ţări din întreaga lume. În 23 de ani de prezenţă în România am desfăşurat programe pentru mai mult de 350.000 de copii şi adulti, în 394 de comunităţi din 8 judeţe.

World Vision România crede în dreptul la șanse egale pentru copiii de la sate și de la oraș și de aceea, în comunitățile rurale unde este prezentă, desfășoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educație și reducerea abandonului școlar, sănătate și protecția copilului, agricultură și dezvoltare rurală, angajament civic și creștin. Copiilor li se facilitează astfel accesul la condiţii de viață mai bune prin dezvoltarea durabilă a comunității în care trăiesc. Prin proiectele noastre, ne concentrăm pe transformarea comunităților și membrilor acestora pentru a realiza o viață împlinită pentru fiecare copil.

 

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează