Atelier practic de Branding personal si autopromovare

0

Fundatia Calea Victoriei oragnizeaza, din 18 aprilie ora 19.00, un Atelier practic de Branding personal si autopromovare, sustinut de Iulia Bertea.

Atelier practic de Branding personal si autopromovare

Fundatia Calea Victoriei oragnizeaza, din 18 aprilie ora 19.00, un Atelier practic de Branding personal si autopromovare, care se adreseaza tututor celor care doresc sa-si dezvolte abilitatea de a comunica si de a se autopromova in mediile in care acestia activeaza.

Lector Iulia Bertea este trainer autorizat CNFPA, si are peste 10 ani de experienta in marketing, promovare si comunicare.

Societatea de tip occidental favorizeaza persoanele extravertite, cu abilitati foarte bune de networking, comunicare si autopromovare, considerandu-le un model de succes. Acest lucru permite ca avansarea la locul de munca, recunoasterea profesionala si castigurile financiare sa nu se bazeze intotdeauna pe meritocratie, ci pe gradul mai ridicat de inteligenta sociala.

Pentru persoanele introvertite, dar si pentru cele care nu cunosc tehnicile de baza ale promovarii personale, este mai greu sa se faca vizibile din punct de vedere profesional, sa fie itelese si sa-si impuna punctele de vedere. Deseori ele prefera sa cedeze decat sa intre “sub lumina reflectoarelor” si astfel rateaza oportunitati pe deplin meritate. De asemenea, unii oameni resping ideea de branding personal, asociindu-l in mod gresit cu publicitatea, jucarea unui rol şi manipularea sau considerand ca brandingul este doar pentru vedete sau politicieni.

Obiectiv: Atelierele“Lauda de sine”: instrucţiuni de utilizare isi propun sa ofere o serie de informatii concrete şi instrumente funcţionale de autopromovare profesionala (si nu numai) pentru persoanele introvertite sau care considera ca nu detin cunostinte suficiente in acest domeniu.

Beneficii: Dupa aceste ateliere, participantii vor fi capabili:

1. sa inteleaga care sunt punctele lor forte si cum le pot folosi in avantajul lor;

2. sa-si identifice şi depaseasca propriile credinţe neproductive privind comunicarea, promovarea personala si succesul;

3. sa-şi redefineasca si recalibreze imaginea interioara şi exterioara (brandul personal) pentru imbunatatirea rezultatelor profesionale.

 Atelierul se adreseaza:

1. celor care cauta afirmarea şi recunoaşterea profesionala la locul de munca

2. freelancerilor sau antreprenorilor care intampina provocari in autopromovare

3. celor care sunt in cautarea unui loc de munca şi doresc o prestaţie mai buna la interviuri

4. persoanelor care se considera introvertite si vad acest lucru ca pe un punct slab

Temele abordate pe parcursul celor 7 ateliere sint:

Atelier 1:Motive si convingeri eronate pentru care nu te autopromovezi si de ce sa renunti la ele.

Atelier 2: Predispoziţia genetica – factor constructiv sau perturbator in autopromovare

Atelier 3: Branding personal pentru timizi

Atelier 4: Cele 3 zane ale autopromovarii: Expunerea, Notorietatea si Socializarea (partea I)

Atelier 5: Cele 3 zane ale autopromovarii: Expunerea, Notorietatea si Socializarea (partea a II-a)

Atelier 6: Cum sa scapi de dialogul interior excesiv

Atelier 7: Alinierea nivelelor neurologice pentru sustinerea schimbarii (exercitiu NLP)


Lector: Iulia Bertea

Data incepere:18 Aprilie 2012; Ora curs:19:00

Numar ateliere: 7; Frecventa: saptaminal, miercuri

Cost: 330 ron, Cost studenti si pensionari: 300 ron

Locul desfasurarii: Fundatia Calea Victoriei, str. Caimatei 20, et. 3.

Inscriere la CONTACT@VICTORIEI.RO

Facebook

Despre autor

avatar

Ne-am propus sa oferim celor din jur "delicatese culturale", impachetate in forma unor evenimente sau ateliere care coloreaza si invioreaza peisajul cotidian. La Fundatia Calea Victoriei, discutam despre antropologie, istorie, muzica, pictura, astronomie, filozofie, teatru, mistica si orice alt subiect ne face placere sa abordam. Lectorii nostri sunt personalitati marcante ale vietii culturale bucurestene: profesori universitari, scriitori, pictori, actori etc. Numele fundatiei doreste sa celebreze o perioada efervescenta din istoria Bucurestilor, perioada in care Romania a fost un stat european in adevaratul sens al cuvantului, prin spirit si mentalitate. Vrem, de asemenea, sa sugeram ca exista o cale a victoriei personale prin vizitarea subiectelor culturale si intalnirea cu oameni care au cu adevarat lucruri de spus.

Comentează