Atelier practic de Branding personal si autopromovare

0

 

Brandul personal este un concept inca insuficient inteles si chiar nedreptatit. Este adesea confundat cu manipularea publicitara si cu „lauda de sine” agresiva sau este asociat cu imaginea superficiala a vedetelor si politicienilor. Insa, vrem sau nu vrem, cu totii avem deja un brand personal: este reputatia noastra si modul in care ne percep cei din jur.

fundatia calea victoriei

Impresiile celorlalti despre o persoana oglindesc direct felul in care aceasta se percepe pe sine si actiunile pe care le pune in aplicare pentru a-si crea o imagine favorabila. Dar, pentru a creiona o strategie de autopromovare, este imperios necesara autoanaliza: „Cum sunt eu? Ce fac diferit? De ce m-ar alege ceilalti, personal si profesional? Ma comport autentic sau joc mereu un rol? Stiu sa imi comunic calitatile in mod atragator si persuasiv? Cu alte cuvinte, brandul meu personal este construit dupa un plan sau este lasat la voia intamplarii?”.

 

Obiectiv: Atelierele din seria“Brandul personal: de la conceptul abstract la utilizarea concreta” isi propun sa ofere o serie de informatii concrete si instrumente functionale pentru persoanele care doresc sa-si recalibreze imaginea si reputatia in vederea imbunatatirii rezultatelor profesionale (si nu numai).

 

Beneficii: Dupa aceste ateliere, participantii vor fi capabili:

– sa inteleaga mecanismele procesului de branding personal;

– sa isi defineasca promisiunea de brand personal in concordanta cu propriile obiective si prioritati;

– sa isi alcatuiasca un mix de autopromovare customizat care sa le reflecte in mod autentic caracterul si aspectele prin care se diferentiaza.

 

Participanti: Atelierele se adreseaza:

– celor care cauta afirmarea si recunoasterea profesionala la locul de munca;

– freelancerilor sau antreprenorilor care intampina provocari in autopromovare;

– celor care sunt in cautarea unor noi oportunitati de cariera;

– persoanelor care se considera introvertite si doresc sa se puna mai mult in valoare.

 

Temele abordate pe parcursul celor 7 ateliere sunt:

 

Atelier 1: Brand si branding

Marca versus brand

De la brand comercial la brand personal

Cum ne „branduim” neintentionat si de ce acest lucru este insuficient

 

Atelier 2: Promisiunea de brand

Formula brandului personal

Identificarea celor 6 piloni ai brandului personal

Elaborarea promisiunii principale de brand

 

Atelier 3: Expunere si autopromovare

Cum se formeaza reputatia

Teoria expunerii

Perspective distorsionate asupra autopromovarii

 

Atelier 4: Branding personal online

Era online: brandul tau = Google

Convingeri limitative privind autopromovarea pe internet

Metode de branding personal in mediul online

 

Atelier 5: Branding personal in societate (partea I)

Introvertiti vs. extravertiti – cum sa interactionam cu cei diferiti de noi

Networking la serviciu si la evenimente

„The elevator pitch”

 

Atelier 6: Branding personal in societate (partea a II-a)

Vorbitul in public

La interviu

Gestionarea emotiilor si a dialogului interior negativ

 

Atelier 7: Unicitate si autenticitate

Autopromovarea de guerilla

Autenticitate: brand vs. rol

Alinierea nivelelor brandului personal

 

 

Durata: 7 ateliere saptamanale cu durata de 1h 30′

 

Lector: Iulia Bertea

Data incepere: 9 Mai 2013; Ora curs: 19:00

Numar ateliere: 7; Frecventa: saptaminal, zile de joi

Varsta Minima: 18 ani

Cost: 350 ron Cost redus (card fidelitate, studenti, pensionari): 320 ron

Locatie: str. Popa Soare 40, et. 1

Numar maxim persoane: 15

Facebook

Despre autor

avatar

Ne-am propus sa oferim celor din jur "delicatese culturale", impachetate in forma unor evenimente sau ateliere care coloreaza si invioreaza peisajul cotidian. La Fundatia Calea Victoriei, discutam despre antropologie, istorie, muzica, pictura, astronomie, filozofie, teatru, mistica si orice alt subiect ne face placere sa abordam. Lectorii nostri sunt personalitati marcante ale vietii culturale bucurestene: profesori universitari, scriitori, pictori, actori etc. Numele fundatiei doreste sa celebreze o perioada efervescenta din istoria Bucurestilor, perioada in care Romania a fost un stat european in adevaratul sens al cuvantului, prin spirit si mentalitate. Vrem, de asemenea, sa sugeram ca exista o cale a victoriei personale prin vizitarea subiectelor culturale si intalnirea cu oameni care au cu adevarat lucruri de spus.

Comentează