Atelier de ERGOTERAPIE dedicat persoanelor cu dizabilități și bolnavilor cronici

0

INSERT inaugurează Atelier de ergoterapie

Asociația Handicapaților Somatici din România inaugurează un atelier de ergoterapie dedicat persoanelor cu dizabilități și bolnavilor cronici. Atelierul este organizat în cadrul proiectului strategic INSERT, iar prima sesiune va avea loc marți, 15 ianuarie 2013. Lista doritorilor de a participa la atelier este deschisă. Nu există criterii de selecție! Entuziasmul, disponibilitatea și voința sunt ingredientele pe care mizăm în sesiunile de creație din cadrul atelierului de ergoterapie.

Atelier de ergoterapie – creație, socializare și conștientizare

Conceput drept o metodă de terapie psihică și spirituală, atelierul de ergoterapie oferă un cadru ideal de socializare și formare a abilităților de muncă. Echipa INSERT, cot la cot cu voluntarii proiectului, vor coordona diverse activități tematice, precum: hand-made (broșe, decorațiuni, mărțișoare etc.) sau gravură (felicitări). Participanții la atelier vor avea ocazia să-și pună în aplicare creativitatea, să meșteșugărească lucruri practice din materiale reciclabile și să se bucure de rezultatul muncii lor.

Atelier de ergoterapie – debut cu sesiuni dedicate sărbătorilor primăverii

Atelierul debutează cu o sesiune de activități creative dedicate sărbătorilor primăverii, în care se vor confecționa mărțișoare, ornamente florale, Broșe-cadou, etc. AHSR asigură toate materialele necesare, precum și un cadru prietenos, plin de inspirație. Atelierul de ergoterapie va fi deschis în fiecare zi de marți, la sediul Asociației Handicapaților Somatici din România, din Calea Moșilor nr.113, București.

Cei interesați se pot înscrie pe e-mail: insert@ahsr-crrs.ro sau la numărul de telefon: 0721 361 521.

Atelier de ergoterapie – A 7.1.2 din cadrul proiectului INSERT

AHSRAtelierul de ergoterapie este cireașa de pe tort din cadrul Acțiunii 7.1.2 – Implementarea campaniei de informare și cresterea notorietății în rândul persoanelor cu dizabilități și familiile lor în conformitate cu planul agreat. INSERT – ”Construirea unei rețele de reabilitare și integrare profesională pentru persoanele cu dizabilități din România, în vederea îmbunătățirii accesului acestora pe piața muncii”,cod proiect POSDRU 96/6.2/S/55474, proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-20013, Axa prioritară 6 – ”Promovarea incluziunii sociale”, Domeniul major de intervenţie 6.2 – „Împreună pe piaţa muncii”. Website: www.reinsert.eu

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.