Ziua Mondială a Vederii aniversată de IAPB și compania Bayer printr-un concurs dedicat fotografilor

0

Joi, 13 octombrie 2016, întreaga lume sărbătorește Ziua Mondială a Vederii. Aniversarea este marcată de competiția cu tema #StrongerTogether, dedicată fotografilor profesioniști și amatori, derulată de Agenția Internațională de Prevenire a Orbirii (IAPB), cu sprijinul companiei Bayer.

Competiția îi invită pe fotografii profesioniști și amatori să foto-documenteze impactul sănătății ochilor asupta vieții. Aceștia sunt așteptați pe site-ul campaniei, http://photocomp.iapb.org/, pentru a posta fotografii cu tema #StrongerTogether, în una dintre cele două categorii – fotograf profesionist sau amator.  Participanții trebuie apoi să distribuie fotografia în social media, cu tagul #WSD2016.

iapb

Fotografiile cu numărul cel mai mare de voturi – calculate în număr de like-uri și share-uri – vor intra pe lista finalistelor. Premiile acordate constau în: 1.000 de dolari pentru categoria “Fotograf profesionist”; un aparat foto Nikon D3300 pentru categoria “Fotograf amator”. Toate lucrările câștigătoare vor fi incluse într-o expoziție foto ce va fi organizată cu ocazia Adunării Generale a IAPB, ce va avea loc în Durban, Africa de Sud, în luna octombrie a acestui an.

Agenția Internațională de Prevenire a Orbirii este o alianță formată din organizații ale societății civile, entități profesionale și companii care promovează sănătatea oculară prin campanii, informare și parteneriate. La inițiativa acesteia, în fiecare an, în a doua zi de joi a lunii octombrie, este sărbătorită Ziua Mondială a Vederii.

Bayer: Ştiinţă pentru o viaţă mai bună

Bayer este o companie globală cu principale competenţe în domeniul Ştiinţelor Vieţii ─ medicină şi agricultură. Produsele şi serviciile sale sunt concepute în beneficiul oamenilor, pentru a îmbunătăţi calitatea vieţii acestora. În acelaşi timp, Grupul îşi propune să creeze valoare prin inovaţie, creştere şi performanţe economice înalte. Bayer este dedicat principiilor dezvoltării sustenabile şi responsabilităţilor sale sociale şi etice, în calitate de cetăţean corporativ. În anul fiscal 2015, Grupul avea aproximativ 117.000 de angajati şi a înregistrat vânzări de 46,3 miliarde EUR. Cheltuielile cu capitalul s-au ridicat la 2,6 miliarde EUR, iar cele cu proiectele de cercetare şi dezvoltare (R&D) la 4,3 miliarde EUR.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează