Zambeste Romania a ajuns in scolile din intreaga tara

0

Zâmbește România a ajuns în școlile din întreaga țară. Peste 10.000 de copii au participat la ore de igienă orală.

  • Pentru al 4-lea an la rând, programul educațional urmăreşte promovarea igienei orale în rândul celor mici
  • Programul a vizat școli din 13 orașe și a presupus o adevărată mobilizare de forțe –

45 de medici dentiști și 40 de studenți la Facultatea de medicină dentară

În perioada 17 octombrie – 11 noiembrie 2016, GSK Consumer Healthcare a desfășurat un program amplu în școlile din România, prin care și-a propus să educe copiii cu privire la bunele practici în igiena orală și la comportamentul preventiv în sănătate. Campania a vizat școli din 13 orașe și a presupus o adevărată mobilizare de forțe – 45 de medici dentiști și 40 de studenți la Facultatea de medicină dentară s-au implicat voluntar, explicându-le copiilor cum pot avea dinți sănătoși și învățându-i tehnica de periaj corectă.

Peste 10.000 de elevi din clasele primare au aflat cei trei pași pe care trebuie să-i urmeze pentru a avea o bună sănătate orală: spală-te pe dinți de două ori pe zi, mergi la medicul dentist în mod regulat, adoptă o dietă sănătoasă și echilibrată. De asemenea, toți copiii au primit câte o periuță de dinți nouă, precum și reviste de benzi desenate Căpitanul Aquafresh și Agenții 00Carii în misiunea Zâmbește România, din care copiii pot învăța într-un mod distractiv regulile de bază ale unei bune igiene orale.

„Principiile unei bune igiene orale reprezintă unul dintre primele lucruri despre sănătate pe care copiii noștri ar trebui să le învețe. Prin acțiunea desfășurată în școli ne dorim să îi determinăm pe cei mici să nu se mai lase fugăriți cu periuța de dinți de părinți prin casă, ci dimpotrivă, să meargă ei să le aducă aminte că e momentul să se spele pe dinți”, a declarat Helen Tomlinson, General Manager, GSK Consumer Healthcare, România și Balcani.

Programul desfășurat în școli este parte a campaniei Zâmbește România, o campanie susținută de brandurile Aquafresh®, Sensodyne®, parodontax® și Corega® , care are ca obiectiv oferirea de soluții și programe educaționale, în vederea îmbunătățirii sănătății orale în rândul românilor.

Un studiu[1] realizat anul acesta în rândul consumatorilor arată că 72% dintre români au probleme dentare. Deși alarmantă, această valoare arată o îmbunătățire substanțială față de 2012, anul lansării campaniei Zâmbește România, când 80% dintre respondenți[2] au declarat că au astfel de probleme. Dacă în 2012 șapte din zece consumatori aveau carii, astăzi numai cinci din zece mai au această problemă.

Pentru a afla mai multe detalii despre activitățile din cadrul campaniei și cum poți deveni și tu la rândul tău Agent 00Carii accesează site-ul  www.zambesteromania.ro sau pagina de Facebook Zâmbește România.

Despre Zâmbește România

Campania Zâmbește România a fost dezvoltată în 2012 de GSK Consumer Healthcare, fiind susținută de brandurile Aquafresh®, Sensodyne®, parodontax® și Corega®, cu ajutorul specialiștilor în igiena orală, pentru a facilita accesul la educație și la prevenție, în vederea îmbunătățirii sănătății orale în rândul populației din România. Proiectul face parte din Platforma Europeană pentru o Sănătate Orală mai Bună (BOHEP), amplă inițiativă europeană lansată în 2012. Mai multe informații, sfaturi privind sănătatea orală și harta cabinetelor medicilor dentiști disponibili pentru consultații gratuite se pot găsi pe platforma online www.zambesteromania.ro și pe pagina www.facebook.com/zambesteromania.

Despre GSK Consumer Healthcare

Parte din grupul de companii GSK cu prezență globală, GSK Consumer Healthcare este cea mai mare companie de medicamente fără prescripție medicală și primul jucător în piața de produse de îngrijire orală specializată din lume. Obiectivul nostru este să devenim prima și cea mai bună companie de Fast Moving Consumer Healthcare, bazată pe știință și valori – o organizație unică ce îmbină expertiza și principiile științifice cu avantajele industriei bunurilor de larg consum.

În România, GSK are o tradiție de peste 25 de ani și peste 150 milioane euro investiție în piața locală. Portofoliul local Consumer Healthcare include mărci bine cunoscute precum Theraflu®, Panadol®, Voltaren®, ParaSinus®, Sensodyne®, parodontax® sau Aquafresh®. Suntem hotărâți să facem o diferență în starea de sănătate a românilor prin educație continuă și suntem partener constant al comunității, cu investiție de peste 2 milioane de dolari în proiecte de sănătate și educație pe care le derulăm cu partenerii noștri.

[1] Studiu IPSOS Îngrijirea orală, utilizare şi atitudini; 2016; în România – aplicat pe un eşantion de 500 de persoane, bărbaţi şi femei, 18-65 de ani, urban (reprezentativitate naţională la nivel urban)

[2] Studiu IPSOS Îngrijirea orală, utilizare şi atitudini; mai 2012; în România – aplicat pe un eşantion de 500 de persoane, bărbaţi şi femei, 18-65 de ani, urban (reprezentativitate naţională la nivel urban)

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează