WWF-Romania si Floria.ro, parteneriat pentru protejarea naturii salbatice din Romania

0

WWF-Romania și Floria.ro pornesc, incepand cu luna decembrie 2014, un parteneriat pe 3 ani pentru sustinerea proiectelor WWF de conservare a naturii salbatice din Romania.

Proiectul poarta  numele “Gentleman cu natura” si cuprinde doua componente.

Prima componenta este cea de conservare, prin care Floria se implica in generarea de venituri pentru activitatile din programele derulate de WWF-Romania. In cadrul ei, Floria.ro doneaza 1% din valoarea buchetelor de flori vandute online, pentru protejarea naturii salbatice din Romania.

Clientii Floria.ro au la randul lor posibilitatea sa contribuie direct la sustinerea proiectelor organizatiei WWF-Romania prin achizitionarea ursuletilor de plus WWF, impreuna cu buchetul de flori.

Floria

Sumele generate prin aceasta modalitate vor fi investite în proiectele de protejare a habitatului urșilor bruni din România ale organizației. In plus, clientii florariei online mai pot contribui prin accesarea butonului „Donează pentru salvarea naturii sălbatice din România”, optiune valabila la finalul procesului de comanda.

Pentru că iubim florile, iubim și natura. De aceea, susținerea programelor derulate de organizația WWF, care adresează probleme de mediu actuale, este un pas firesc pentru Floria. Vrem să contribuim la protejarea naturii sălbatice din România donând 1% din vânzările noastre, dar vrem să-i și încurajăm pe clienții noștri să se implice în proiectele de mediu, oferindu-le posibilitatea de a achiziționa ursulețul WWF sau de a dona direct din site” declara Marina Matei, e-Commerce Manager Floria.ro.

Ne bucurăm să vedem că la Floria preocuparea pentru un business profitabil este completată de preocuparea față de societate, sustenabilitate și mediu. Pe lângă dorința de a ne susține financiar, Floria își propune să creeze și să întărească spiritul filantropic al românilor și implicit spiritul civic. Atât WWF cât și Floria ne dorim să generăm comportamente pozitive în societate, tocmai de aceea conceptul “Gentleman cu Natura” dezvoltat de Floria demonstrează cât de important este să ne gândim și la alții, la cei din comunitatea în care trăim și la mediul care ne înconjoară” spune Magor Csibi, Director WWF-Romania.

Cea de-a doua componenta a parteneriatului vizeaza un ansamblu de actiuni strategice si de comunicare, prin care clientii Floria.ro sunt informati despre actiunile de protejare a mediului și promovarea unui stil de viață sustenabil.

Ca prim pas in aceasta zona, in acest final de an Floria.ro a ales sa propuna clientilor sai doar brazi de Craciun crescuti in ghiveci, cu sanse maxime de supravietuire la plantare.

Prin punerea la vanzare exclusiv a brazilor crescuti in ghiveci ii incurajam pe clientii nostri sa aleaga solutia confortabila nu doar pentru ei, ci si pentru natura. Credem ca astfel de alegeri definesc un gentleman. Si este unul dintre motivele pentru care am denumit proiectul alaturi de WWF-Romania “Gentleman cu natura”” adauga Marina Matei.

“Un alt element important al parteneriatului cu Floria este preocuparea pentru creșterea eficienței și sustenabilității companiei și implicit a sectorului de comerț cu florile din România; sperăm ca în curând să vedem tot mai multe schimbări pozitive, “ precizeaza Magor Csibi.

Despre Floria.ro

Floria.ro, afacerea care conduce in topul vanzarilor online de flori, a implinit anul acesta 4 ani de existenta. Floria.ro a castigat de trei ori titlul “Floraria Anului” la Gala Premiilor eCommerce (2010, 2013 si 2014), dar si peste 30.000 de clienti multumiti.

Din toamna 2014, Floria.ro devine Floraria “pentru gentlemanul din fiecare” si ii ghideaza pe barbati sa ofere flori ca niste gentlemani desavarsiti.

Floria.ro este marca atestata Trusted.ro si din 2013 devine prima florarie din Romania care creeaza buchete si colectii unice, in acord cu tendintele internationale din moda. Floria livreaza flori si buchete in toata lumea si, in peste 80 de orase din Romania, ofera transport gratuit si livrare in 2 ore.

Despre autor

avatar

Înfiinţată în anul 1961, WWF (World Wide Fund for Nature) este una dintre cele mai importante organizaţii internaţionale care derulează proiecte pentru conservarea naturii, în peste 100 de ţări. Misiunea WWF la nivel global este să oprească degradarea mediului înconjurător şi să construiască un viitor în care oamenii trăiesc în armonie cu natura. În România, WWF lucrează din anul 2006 pentru protejarea mediului sălbatic din Munții Carpați și din lungul Dunării: arii protejate, păduri, urși bruni, Delta Dunării, sturioni. La toate acestea se adaugă stimularea tranziției spre economia verde și un program de educație de mediu adresat tinerilor. Mai multe detalii la: www.wwf.ro

Comentează