White Friday de la Rogalski Damaschin, cu servicii de comunicare pro-bono pentru ONG-uri și start-ups

0

Pentru al doilea an consecutiv, Rogalski Damaschin Public Relations, lansează o nouă ediție White Friday, oferind servicii de comunicare pro-bono. Programul este valabil începând de vineri, 27 noiembrie 2015, ora 13:00 până pe 29 noiembrie, ora 23:59 și se adresează în exclusivitate ONG-urilor și start-up-urilor care pot demonstra că prin ceea ce fac schimbă în bine viața oamenilor.

White Friday_Rogalski Damaschin

Pachetele de training incluse în programul White Friday sunt în număr de 15, câte cinci pentru fiecare din categoriile de mai jos și pot fi achiziționate cu idei de fapte bune.

  • Offline Reputation Management Tools in an Online Era – Ce instrumente offline te ajută să ai grijă de reputația afacerii tale într-o lume condusă de comunicarea online?
  • Brand Storytelling – Despre puterea unui brand și oportunitățile de a construi povești în jurul acestuia, ca parte a inițiativelor de marketing
  • Navigating Through an Online Crisis – Cum te păzești de o criză online și ce faci dacă te trezești direct în mijlocul ei?

Pentru detalii accesați www.rogalskidamaschin.ro/white-friday

Serviciile  achiziționate prin programul “White Friday” vor fi livrate în perioada martie – mai 2016.

White Friday, o inițiativă unică pe piața serviciilor de comunicare din România

Anul trecut, 26 de organizații neguvernamentale și start-ups au solicitat serviciile de comunicare Rogalski Damaschin Public Relations în cadrul programului White Friday. Inițiativa a introdus în premieră pentru piața românească a serviciilor de comunicare conceptul de Black Friday, transformându-l însă în White Friday. Aceasta reprezintă o ocazie pentru ONG-uri și start-ups să achiziționeze servicii de comunicare doar cu fapte bune, prin prezentarea unor idei sau planuri de fapte bune.

În 2014, agenția a epuizat în doar 24 de ore pachetele de servicii și a decis să suplimenteze „stocurile” și să ofere serviciile de comunicare tuturor celor care s-au înscris.

 

Despre Rogalski Damaschin Public Relations

Rogalski Damaschin Public Relations susține că este posibil ca prin comunicare întreaga comunitate să evolueze, într-o perioadă în care consumatorii au așteptări din ce în ce mai mari de la branduri, companii şi lideri. Misiunea agenţiei este să creeze un impact social și economic pozitiv, prin idei care inspiră schimbarea în bine. Astfel, agenția promovează în practica şi limbajul curent al PR-ului conceptul de “good advocacy”, care desemnează o comunicare militantă, onestă și creativă, de natură să genereze conținut valoros și rezultate pozitive atât pentru companii, cât şi pentru consumatori.  Agenţia se structurează în două arii de specialitate: consumer PR, coordonată de Alina Damaschin, în calitate de Creative Leader şi corporate PR, divizie coordonată de Eliza Rogalski, în calitate de Strategy Leader.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează