Webinar: Campanii 2% pentru ONG-uri – metode neconvenționale de comunicare

0

Participă la trainingul online „Campanii 2% pentru ONG-uri – metode neconvenționale de comunicare” și învață să-ți promovezi organizația neguvernamentală într-un mod creativ pentru strângerea de 2%.

Trainingul online este organizat de TechSoup România și Agenția Creionetica pe 12 mai 2014, online începând cu orele 18:00.

Webinar-doilasuta

În cadrul trainingului vei învăța despre:

I. Comunicare neconvențională vs. comunicare tradițională

II. Etapele unei campanii

Care este cauza? Care este scopul donației? Ce alte campanii similare s-au făcut în ultimii ani? Cum se vor investi banii donați? Care este profilul donatorilor?

Cum alegem mesajul, mijloacele și canalele de comunicare?

De ce este importantă comunicarea post campanie?

III. Gândire alternativă

Mesaj: cum adresăm problema cât mai empatic și creativ?

Mijloace de comunicare: ce materiale vor susține mai bine mesajele?

Canale de comunicare: cum aș putea să-mi surprind publicul?

Acest webinar este gratuit pentru organizațiile membre în comunitatea TechSoup România. Dacă lucrezi sau voluntariezi într-o organizație, înscrie-ți și tu gratuit ONG-ul în cea mai mare comunitate de organizații interesate de tehnologie și participă la training. Iată ce trebuie să faci!

Dacă faci parte deja dintr-o organizație membră în comunitatea TechSoup, te poți înscrie la webinar aici sau accesează acest link – www.gotowebinar.com/techsoup

Despre Creionetica:

Creionetica este o agenție multimedia dedicată cauzelor societale. Prin grafică, text, video, audio, fotografie, web design și evenimente interactive Creionetica contribuie la dezvoltarea unei societăți echilibrate.

Află mai multe pe www.creionetica.ro

Despre TechSoup

Misiunea TechSoup România este ca fiecare organizație neguvernamentală din România să aibă tehnologia necesară pentru a-și îndeplini misiunea la adevăratul potențial, prin resurse gratuite de învățare despre tehnologie pentru ONG-uri și acces la produse software. Din 2009, împreună cu partenerii donatori TechSoup a ajutat 900 de organizații neguvernamentale din România să facă economii de peste 1,8 milioane de dolari la accesarea de produse software.

Află mai multe pe www.techsoup.ro

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează