Ursus Breweries lansează a doua ediție a programului Graduate Trainee „TheChallenge4Greatness”

0

Ursus Breweries lansează a doua ediție a programului Graduate Trainee „TheChallenge4Greatness”, destinat studenților din ultimul an de studii, tinerilor absolvenți și masteranzilor. La fel ca și anul trecut, în 2018 Ursus Breweries derulează un proces de recrutare pentru 12 poziții de Graduate Trainee, șase în departamentul Comercial și șase în zona de Producție, în București și în fabricile companiei din Buzău, Brașov și Timișoara.

Dintre cei 12 trainee selectați pentru ediția din 2017 a progamului „TheChallenge4Greatness”, opt sunt în prezent angajați ai companiei Ursus Breweries. În acest an, recrutările și selecția următoarei generații Ursus Breweries Graduate Trainee au demarat la finalul lunii februarie și vor continua până în iunie. Cei selectați se vor alătura echipei în vara acestui an.

„Rezultatele companiei au la bază performanța întregii echipe de aproximativ 1.400 de angajați ai Ursus Breweries. Atragerea de noi talente este esențială și în același timp o datorie a companiei de a forma viitori profesioniști și lideri pentru o industrie cu o istorie de peste 300 de ani pe plan local. În acest mediu dinamic, studenții sau tinerii absolvenți pot să își dezvolte cunoștințele, având acces la oportunități profesionale și îndrumare încă de la începutul carierei.”, a declarat Robert Uzună, Corporate Affairs Director, Ursus Breweries.

„TheChallenge4Greatness” are drept scop dezvoltarea profesională și pregătirea tinerilor aflați la începutul carierei pentru un viitor rol în cadrul companiei. Astfel, prima parte a programului îi introduce în lumea producției berii, unde vor putea să își dezvolte cunoștințele acumulate în perioada studiilor.

Prin urmare, prima etapă a programului este structurată sub forma provocării de a gestiona integral un proiect timp de trei luni. În urma evaluării, în funcție de rezultate, cei mai buni candidați vor trece în a doua etapă a programului, cea de Management Trainee.

Timp de aproximativ un an, în perioada de dezvoltare profesională accelerată de Management Trainee, aceștia vor avea contact și vor lucra direct cu specialiști din mai multe arii funcționale. În cazul departamentului Comercial este vorba despre Marketing, Trade Marketing și Vânzări, iar în zona de Producție, despre direcțiile Brewing, Packaging și Engineering.

Studenții în ultimul an de studii, tinerii absolvenți sau masteranzi care sunt în căutarea unui astfel de program de formare profesională pentru startul carierei pot găsi mai multe informații despre „TheChallenge4Greatness” pe pagina dedicată Ursus Breweris, la secțiunea Cariere: http://ursus-breweries.ro/cariere/pozitii-disponibile/

Despre Ursus Breweries

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell și St Stefanus. Pentru mai multe informații despre Ursus Breweries și programele sale, vă rugăm să vizitați: www.ursus-breweries.ro  și www.desprealcool.ro.

Despre Asahi

Asahi Group Holdings este o afacere globală, cu operațiuni în peste 100 de țări din întreaga lume, în domenii precum producția de bere, a băuturilor alcoolice, a băuturilor răcoritoare și a produselor alimentare. În industria berii, Asahi deține un portofoliu diversificat, care include mărcile simbol Asahi Super Dry,  Peroni și Grolsch.

În 31 martie 2017, Asahi Group Holdings Ltd a finalizat achiziția fostelor operațiuni de afaceri și mărci deținute de SABMiller în Europa Centrală și de Est, care include afacerile din Republica Cehă, Republica Slovacă, Polonia, Ungaria și România și alte active conexe, inclusiv operațiunile de export din Europa și Coreea de Sud. Începând cu data de 1 aprilie 2017, noua companie va funcționa sub numele de Asahi Breweries Europe Group (ABEG).

Asahi urează bun venit acestor afaceri și mărcilor lor foarte iubite de consumatori și cu o îndelungată tradiție în Asahi Group. Împreună cu ABEG, Asahi Group Holdings își propune să își consolideze poziția sa de afacere globală și prin mărcile sale să le ofere clienților cel mai înalt nivel de calitate și integritate.

Pentru mai multe informații despre Asahi, vă rugăm să vizitați:

http://www.asahigroup-holdings.com/en/

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează