UberFEEDS: donații zilnice de alimente sănătoase către asociații partenere

0

UBER și FRURU lansează UberFEEDS: donații zilnice de alimente sănătoase către asociații partenere

București, 9 iunie. UBER și FRUFRU au dezvoltat împreună un parteneriat prin care, zi de zi, sute de produse alimentare sănătoase și proaspete vor ajunge, pentru început, la beneficiarii a trei organizații: Fundația Hospice Casa Speranței, Fundația Regina Maria și Asociația SOS Satele Copiilor. Inițiativa vine în contextul în care,  în România, se aruncă anual 5 milioane de tone de mâncare. În același timp, peste 500,000 de persoane suferă de foame și trăiesc zi de zi la limita subzistenței.

UberFEEDS-Blog

UberFEEDS este o modalitate concretă de a reduce risipa și de a distribui alimente către oamenii care au nevoie de ajutor. În drumul lor spre casă sau într-o pauză între curse, șoferii parteneri Uber merg la magazinele FRUFRU, ridică produsele alimentare și le transportă apoi către asociațiile partenere. Acestea se ocupă mai departe de distribuția produselor către familii, copii și bătrâni care au nevoie de ajutor, contribuind astfel la reducerea risipei.

Pentru început, UberFEEDS va livra produse alimentare către trei asociații partenere, cunoscute pentru impactul social pe care îl au în România:

  • Fundația Hospice Casa Speranței, organizație non-profit înființată în 1992 la Brașov care oferă gratuit servicii de îngrijire paliativă. Peste 20.000 de copii și adulți diagnosticați cu boli incurabile au beneficiat până în prezent de serviciile Hospice;

  • Fundația Regina Maria, organizație de caritate care oferă asistență medicală integrată pentru persoanele fără venit și fără asigurare medicală, sau cu venituri mici, prin intermediul Policlinicilor Sociale din București;

  • SOS Satele Copiilor, organizație nonguvernamentală care oferă asistență și sprijin copiilor care au pierdut sau riscă să piardă îngrijirea familiei lor biologice. Asociația oferă îngrijire alternativă și realizează planuri individualizate pentru fiecare copil.

Asociațiile care au nevoie de ajutor și vor să ofere produse alimentare beneficiarilor, se pot înscrie completând formularul de aici.

Restaurantele și centrele comerciale care vor să se implice donând produse alimentare prin UberFEEDS se pot înscrie completând formularul disponibil online aici.

Lucrăm zi de zi pentru a face orașele mai accesibile și a eficientiza modul în care oamenii se deplasează prin oraș. Cu UberFEEDS facem un nou pas – ne implicăm activ în viața oamenilor din oraș cu ajutorul comunității șoferilor parteneri Uber care, în drumul lor spre casă sau în pauza dintre curse, colectează produsele FRUFRU și le donează asociațiilor partenere care au nevoie de ajutor. Am pornit UberFEEDS cu trei asociații partenere în a căror misiune credem, însă ne propunem să creștem numărul beneficiarilor de-a lungul timpului. Lansăm pe această cale și un apel la implicare către toate restaurantele și centrele comerciale care vor să se implice donând produse alimentare. Alături de partenerii noștri, noi ne vom ocupa să ajungă la cei care au cea mai mare nevoie de ele.”, a declarat Irina Scarlat, Marketing Manager Uber România.

UberFEEDS e foarte important pentru noi deoarece e un proiect perfect aliniat cu motivul principal pentru care există FRUFRU: acela de a face bine. modul în care facem asta este depunând toate eforturile ca prin cât mai multe forme, mâncarea sănătoasă, proaspată și mai ales fără bazaconii să fie accesibilă tuturor, oriunde și oricând. We do good with food. UberFEEDS e soluția frumoasă și rapidă prin care putem oferi ajutor Asociațiilor partenere, reducând pierderile de mâncare la minim sau deloc (food waste-ul fiind de altfel o problemă majoră la nivel global). Pe scurt, nu ar trebui să ne permitem să aruncăm mâncare, în condițiile în care sunt mulți oameni care au nevoie de ea. Sperăm ca acest proiect să inspire cât mai multe organizații să se alăture cauzei și proiectul să devină astfel un catalizator de bine la nivelul întregii comunități. primim cu drag orice sugestii prin care putem duce cauza mai departe, în beneficiul a cât mai mulți.” Echipa FRUFRU Fără Bazaconii.

Mai multe informații sunt disponibile pe blog.

Despre Uber

Misiunea Uber este să facă transportul în mediul urban la fel de accesibil ca apa curentă – peste tot, pentru toată lumea. Compania Uber a fost fondată în 2009 în Statele Unite ale Americii, cu scopul de a rezolva o problema simplă – cum poți comanda o cursă la atingerea unui buton. Șase ani și peste un miliard de curse mai târziu, Uber își propune să rezolve o provocare și mai mare: reducerea poluării și a aglomerației urbane, aducând mai mulți oameni în mai puține mașini. Din februarie 2015, Uber este şi în România, în Bucureşti și, din 2016 și la Cluj, Brașov și Timișoara.

Despre FRUFRU

FRUFRU crede cu tărie că o lume mai bună începe cu o mâncare mai bună. când mâncăm bine, ne simțim bine. iar când ne simțim bine, suntem mai deschiși să facem bine. e felul FRUFRU de a schimba lumea și de a oferi energie pozitivă, pentru ca și mai multă energie pozitivă să ajungă mai departe. în calitate de pionier al pieței de healthy food din România și cu o prezență pe piață de 11 ani, FRUFRU e bucuros că a avut și are șansa de a revoluționa modul în care percepem mâncarea sănătoasă, proaspată, accesibilă și fără bazaconii. toate în același timp.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează