Top Companii Verzi in Romania

2

In premiera, revista Biz a lansat astazi, in cadrul celei de-a 6-a editii a GreenBiz Forum, prima editie a Top Companii Verzi in Romania, un studiu realizat de ISRA Center.

Topul este condus de Petrom, urmat de Cosmote, Vodafone, Carrefour si Coca- Cola. Urmatoarele 5 companii aflate in clasament sunt: Rompetrol, Avon, Orange, BCR si McDonald’s. Companiile care au ajuns in top au stiut sa se foloseasca de toate resursele disponibile pentru a fi adevarati actori sociali in comunitatile din care fac parte.

 “ISRA Center a acceptat sa se implice in acest proiect pe care l-a considerat unul inovator pentru piata din Romania. Research-ul in ceea ce priveste campanile CSR si modul cum acestea impacteaza reputatia unei companii sunt inca la inceput in Romania, iar ISRA Center a avut ocazia de a se implica pe astfel de proiecte strategice pentru clientii sai, punand astfel la dispozitie expertiza acumulata in acest domeniu”, spune Alice Mihai, Business Development Directorla ISRA Center.

Companiile care au fost selectate pentru a fi incluse in studiu sunt printre cele mai mari companii din Romania (fac parte din top 200 companii cu cea mai mare cifra de afaceri) si, prin urmare, au si o notorietate foarte buna in randul populatiei generale.

De 5 ani Biz este  alaturi de cei care se dedica actiunilor de CSR in Romania. Din pacate, in ultimii ani, datorita conditiilor economice, companiile au redus bugetele dedicate CSR-ului. Din acest motiv am realizat topul, pentru a evalua stadiul implicarii companiilor in CSR Green”, declara Marta Usurelu, Redactor-Sef, Revista Biz.

Prezentarea rezultatelor, a metodologiei complete, a clasamentului si a concluziilor topului se gasesc pe site-ul www.revistabiz.ro si in cel mai recent numar al revistei. Pentru detalii va rugam contactati Gabriela Matei, e-mail gabriela.matei@revistabiz.ro, telefon: 0371.32.32.32.

Despre Biz
Biz este o revista de afaceri avangardista care ofera proiecte jurnalistice creative, continut viu si abordari unice asupra mediului de business local si international.

Lansata in anul 2000, Biz a fost prima revista de afaceri din Romania, impunandu-se prin premiere in print, evenimente de business, proiecte speciale si cautand mereu sa abordeze mediul de afaceri dintr-o perspectiva inedita si interesanta pentru cititori.

Cu o aparitie bilunara, are ca public tinta manageri cu varste intre 25 si 45 de ani. Tirajul revistei este de 10.000 de exemplare pe numar, auditate BRAT, dintre care 4.600 sunt abonamente. Se distribuie in zonele urbane din tara. www.revistabiz.ro

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

2 comentarii

  1. avatar

    Funny, in „Top 10 companii verzi din Romania” se afla doua companii petroliere si McD’s. Nu e o stire pozitiva :p.

Comentează