Telekom Romania lansează ediţia 2015 a proiectului Teimplici.ro, cu fonduri totale de până la 70.000 euro

0

Ediţia din acest an va susține maximum 10 proiecte implementate de ONG-uri cu suportul noilor tehnologii informatice
Perioada de înscriere a proiectelor este 6 – 30 noiembrie 2015.

Teimplici 2015 (1)
Telekom Romania anunță o nouă ediție a proiectului Teimplici.ro, care se va axa pe identificarea de proiecte implementate în comunități cu ajutorul noilor tehnologii informatice în domeniile educație, sănătate, mediu, inovaţie, dezvoltare şi protecţie socială.

Organizaţiile non-guvernamentale pot înscrie maximum 3 proiecte fiecare, în tematica ediției din acest an pe platforma Teimplici.ro. Perioada de înscriere a proiectelor este 6 – 30 noiembrie 2015.

„Dorim să identificăm ca parteneri pentru investiții în comunitatea din România ONG-uri care promovează noile tehnologii informatice și de comunicații și care își propun să le utilizeze în sprijinul beneficiarilor prin proiectele pe care le dezvoltă. Ne referim aici, de exemplu, la tehnologii în beneficiul persoanelor cu diverse afecţiuni, la proiecte educaţionale care integrează medii digitale şi instrumente informatice sau aplicaţii care pot îmbunătăţi mediul înconjurător; în acelaşi timp, încurajăm creativitatea în utilizarea acestor instrumente moderne şi în proiectele din domeniile inovaţie, dezvoltare şi protecţie socială”, a spus Ruxandra Vodă, Director Comunicare grupul de companii Telekom Romania.

Printre criteriile de eligibilitate a proiectelor se numără: capacitatea de a genera rezultate sustenabile și măsurabile; contribuţia ONG-ului să fie de minimum 20% din valoarea întregului proiect; suma solicitată pe proiect să fie de maximum 7.000 euro. Mai multe detalii despre condițiile de participare şi despre criteriile de eligibilitate a proiectelor sunt disponibile pe website-ul concursului, în secţiunea Regulament.

Proiectele vor fi evaluate în două etape: în perioada 1 – 14 decembrie 2015 vor fi selectate 20 de proiecte finaliste. In a doua etapă, în perioada 16-17 decembrie 2015, cele 20 de proiecte vor fi susţinute în faţa unui juriu, iar pana pe data de 23 decembrie 2015 vor fi anunţaţi câştigătorii concursului teimplici.ro, ediţia 2015.

Membrii juriului sunt următorii: Cristina Bazavan – blogger, Cristi China-Birta – blogger, Cristiana Bogăţeanu – Membru fondator Device.hub, Lăcrămioara Botezatu – Project Manager www.csrmedia.ro, Raluca Ezaru – Manager Comunicare Internă, Evenimente şi Responsabilitate Corporativă Telekom Romania, Monica Ioana Popescu şi Florina Şerban – Coordonatori Seniori Comunicare Interna, Evenimente și Responsabilitate Corporativă Telekom Romania.

Proiectul Teimplici.ro a fost lansat în 2014 printr-un sondaj de opinie la nivel naţional, românii fiind invitaţi să își exprime părerea cu privire la cele mai importante direcții în care ar trebui să se investească în societatea din România. Au fost propuse 6 teme principale, iar în urma celor peste 18.600 de voturi primite din partea publicului, acestea s-au clasat astfel: Educaţie, Sănătate, Mediu, Inovaţie, Dezvoltare şi Protecţie socială. În cadrul temelor, utilizatorii site-ului Teimplici.ro au fost invitați să propună şi arii specifice de intervenție, iar din cele peste 80 de arii menționate pe platformă, au fost selectate 12, în funcţie de importanţa acordată în urma voturilor şi a interacțiunilor.

In ediţia din 2014, au fost înscrise 180 de proiecte de către ONG-uri din diverse domenii, iar dintre acestea au fost selectate 10 proiecte care au beneficiat de susţinere financiară din partea Telekom Romania, în valoare totală de 50.000 de EUR. Alte 8 proiecte sunt susţinute pe site-ul Fundaţiei Telekom Romania printr-o campanie de crowdfunding.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piaţă, Telekom Romania oferă pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, adresate atât clienţilor persoane fizice, cât şi clienţilor companii. MagentaONE înseamnă un singur loc pentru toate serviciile de comunicaţii necesare: un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Clienţii beneficiază astfel de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet fix de până la 1Gbps și televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactivă (IPTV), precum și conținut de calitate și exclusivități – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE consolidează poziția Telekom Romania de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C, pentru companiile din România, indiferent de dimensiunea lor.

La sfârșitul lunii septembrie 2015, peste 160.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom Romania şi au devenit parte din universul MagentaONE.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienți pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe și peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții IT&C pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 228.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează