Telekom Romania anunţă câştigătorii „Burselor Telekom”

0

Zece studenți vor beneficia de câte o bursă în valoare de 900 RON/lună, care va fi acordată pe întreaga durată a studiilor universitare, în cadrul programului „Bursele Telekom”.

Câştigătorii ediției din acest an a programului sunt:

  • Maria-Diana BANU – Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Filosofie;
  • Teodora CIUPAG – Universitatea de Medicină şi Farmacie din Târgu-Mureș;
  • Mădălina-Ionela CIZMAŞ – Universitatea de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu” din Cluj-Napoca;
  • Andreea-Loredana DIEACONU – Facultatea de Automatică şi Calculatoare din Bucureşti;
  • Andrei-Daniel EPURE – Facultatea de Medicină „Victor Papilian” din Sibiu;
  • Ion FRĂŢILESCU – Facultatea de Chimie, Biologie şi Geografie din Timișoara;
  • Amalia-Ioana OANĂ – Facultatea de Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică de la Academia de Studii Economice din Bucureşti;
  • Maria PRISACARIU – Facultatea de Management, Inginerie Economică, Agricultură şi Dezvoltare Rurală din Bucureşti;
  • Teodora-Bianca TAPLOŞ – Facultatea de Studii Europene din Cluj-Napoca;
  • Paul VACARIU – Facultatea de Automatică şi Calculatoare, Universtatea Tehnică din Cluj-Napoca.

Castigatorii Burselor Telekom 2014 (2)

“Câştigătorii Burselor Telekom sunt 10 tineri dornici să obţină rezultate deosebite în specializarea pentru care se pregătesc şi să contribuie prin performanțele lor la schimbarea societăţii româneşti. Ne bucurăm să-i putem susține. Proiectul nostru de burse a fost demarat în urmă cu câțiva ani, iar până în prezent au fost acordate 85 de burse în valoare totală de câteva sute de mii de euro pentru tinerii excepționali din România. Îi felicităm pe toţi studenţii care s-au înscris în program şi le urăm mult succes câştigătorilor de anul acesta”, a declarat Ruxandra Vodă, Director Comunicare al grupului de companii Telekom Romania.

Peste 500 de studenţi au aplicat pentru ediția din acest an a programului “Bursele Telekom”, în perioada 4 – 28 noiembrie 2014, iar 369 de dosare s-au calificat pentru etapa de selecţie a celor 25 de finalişti. Juriul a evaluat cei 25 de finalişti pe durata a două zile de interviuri, în urma cărora au fost desemnați 10 câştigători.

Juriul a fost format din: Cristina Bazavan – jurnalist și blogger, cu o experienţă în media de peste 15 ani; Mihaela Perianu – fondator şi Managing Partner la Aims Human Capital, companie activă de 20 de ani în piaţa de Executive Search şi Consultanţă şi fondator şi Managing Partner la Dale Carnegie Training; Mihai Popa-Radu – Managing Partner al companiei Seeds for Success, una dintre cele mai reputate firme pe zona de executive coaching şi leadership skills development din România; Sorin Psatta – Integrated Communication Director la Graffiti BBDO România şi Lector la Facultatea de Jurnalism şi Stiinţele Comunicării a Universităţii din Bucureşti şi Anca Păsat –  Manager Resurse Umane în cadrul Diviziei Dezvoltare Organizaţională România, Telekom Romania.

Mai multe detalii despre programul „Bursele Telekom” şi lista câştigătorilor sunt disponibile pe www.burseletelekom.ro.

Companiile care operează sub brandul Telekom Romania s-au implicat încă din anul 2002 în diverse programe de susținere a tinerilor cu performanțe academice deosebite. Cel mai recent proiect, derulat în vara acestui an cu fonduri UE, a permis unui număr de 200 de studenți să urmeze stagii de practică în cadrul Telekom Romania Communications.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 229.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro  în anul financiar 2013 – mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei.

Despre autor

avatar

Eu sunt Andra. Îmi place să descopăr locuri noi şi să le cutreier la pas. Mă scufund uneori în lectură, în căutarea unor momente de linişte care îmi încarcă bateriile. Scriu cu drag despre ceea ce mă face fericită, privind mereu la lucrurile bune din jurul meu. Iubesc ceaiul, ciocolata neagră şi oamenii zâmbitori. Pentru că şi eu sunt unul dintre ei:) Pentru mai multe pilule de optimism, încearcă şi aici www.zambetsisanatate.ro

Comentează