Telekom Romania accordă 10 burse de excelență în cadrul ediției 2015 a programului “Bursele Telekom”

0

Vizual Bursele Telekom 2015

• Zece studenți vor beneficia de câte o bursă în valoare totală de 10.000 de lei, acordată pe întreaga durată a anului universitar 2015 – 2016;
• Anul acesta programul “Bursele Telekom” este deschis tuturor studenţilor la zi din Universitățile de Stat, indiferent de profil şi de anul de studiu;
• Selectarea beneficiarilor se va desfăşura în perioada 18 noiembrie – 14 decembrie 2015.

Telekom Romania anunță o nouă ediție a programului „Bursele Telekom” prin care își propune să susțină tinerii cu rezultate academice deosebite. În cadrul ediției din acest an, zece studenţi vor beneficia de câte o bursă în valoare totală de 10.000 lei, acordată în tranşe lunare pe durata anului universitar 2015 – 2016.

„Programele de burse de excelență sunt deja un proiect cu tradiție în cadrul grupului de companii Telekom Romania. Astfel, încă din anul 2002 am desfășurat o serie de inițiative menite să sprijine tineri valoroși, cu potențial, în parcursul lor educațional, fundamentul pentru o viitoare carieră de succes. Până în prezent 85 de tineri au beneficiat de burse de excelență prin programele pe care le-am derulat de-a lungul timpului. În plus, proiectul pe care l-am desfășurat în vara acestui an cu fonduri europene a permis unui număr de 200 de studenţi să urmeze stagii de practică în cadrul Telekom Romania”, a declarat Ruxandra Vodă, Director Comunicare grupul Telekom Romania.

Selectarea beneficiarilor celor 10 burse se va desfăşura în perioada 18 noiembrie – 14 decembrie 2015 şi va include două etape: concurs de aplicaţii şi interviu. Prima etapă, care este eliminatorie, va avea loc între 18 noiembrie – 4 decembrie şi presupune înscrierea în concurs, conform termenilor și condițiilor din regulamentul de participare disponibil pe www.burseletelekom.ro. În urma analizei înscrierilor vor fi selectaţi 20 de candidaţi. În cadrul celei de-a doua etape a proiectului, care va avea loc în zilele de 10 și 11 decembrie, cei 20 de candidaţi vor fi intervievaţi de către un juriu care va desemna cei 10 câştigători. Aceştia vor fi anunţaţi pe 14 decembrie 2015, pe www.burseletelekom.ro.

Juriul va fi format din:

• Cristina Bazavan – jurnalist şi blogger, cu o experienţă în media de peste 16 ani;
• Mihaela Perianu – fondator şi Managing Partner la Aims Human Capital, companie activă de 21 de ani în piaţa de Executive Search şi Consultanţă şi fondator şi Managing Partner la Dale Carnegie Training;
• Mihai Popa-Radu – Managing Partner al companiei Seeds for Success, una dintre cele mai reputate firme pe zona de Executive Coaching şi Leadership Skills Development din România;
• Sorin Psatta – Integrated Communication Director la Graffiti BBDO România şi Lector la Facultatea de Jurnalism şi Stiinţele Comunicării a Universităţii din Bucureşti;
• Anca Păsat – Manager Resurse Umane în cadrul Diviziei Dezvoltare Organizaţională România, Telekom Romania;
• Theodora Manea – Bursier Telekom Romania, studentă la Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Drept;
• Adriana Nistor – Bursier Telekom Romania, studentă la Facultatea de Matematică şi Informatică în cadrul Universităţii din Bucureşti.

Candidaţii eligibili sunt tineri cu vârsta maximă de 30 de ani, cu rezultate şcolare foarte bune şi obiective clare de carieră, care au absolvit liceul şi sunt studenţi în cadrul unei instituţii de învăţământ superior de stat, categoriile „fără plată” sau „cu plată”, la zi, indiferent de profil şi de anii de studiu (I, II, III, IV, V sau master). Candidaţii pot aplica pe website-ul www.burseletelekom.ro, secţiunea Aplicaţii, până pe data de 4 decembrie, ora 17:00.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piaţă, Telekom Romania oferă pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, adresate atât clienţilor persoane fizice, cât şi clienţilor companii. MagentaONE înseamnă un singur loc pentru toate serviciile de comunicaţii necesare: un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Clienţii beneficiază astfel de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet fix de până la 1Gbps și televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactivă (IPTV), precum și conținut de calitate și exclusivități – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE consolidează poziția Telekom Romania de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C, pentru companiile din România, indiferent de dimensiunea lor.

La sfârșitul lunii septembrie 2015, peste 160.000 de clienţi au ales pachetele integrate de la Telekom Romania şi au devenit parte din universul MagentaONE.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienți pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe și peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții IT&C pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 228.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează