TechSoup România și ING Bank lansează primul proiect de educație financiară pentru ONG-uri

0

Proiectul cuprinde traininguri online și articole pregătite de angajați-voluntari ai ING Bank, special pentru nevoile ONG-urilor din România. Resursele de învățare vor fi postate pe parcursul a 5 luni (iulie – noiembrie 2014) pe platforma dedicată proiectului – educatiefinanciara.techsoup.ro și vor fi completate cu un program de consultanță financiară directă pentru 10 organizații neguvernamentale.

Afis webinar Educatie financiara

 

”Educație financiară pentru ONG-uri” este un program de învățare simplificat, dedicat angajaților și voluntarilor din organizații nonprofit, care vor să înțeleagă instrumentele financiare și să le adopte pentru a crește capacitatea organizației lor de a strânge, administra și raporta fonduri.

4 webinarii și numeroase articole dedicate instrumentelor financiare de planificare, raportare, transparență, relația cu banca și criteriile de selectare a băncii vor reprezenta baza teoretică a proiectului.

10 dintre organizațiile absolvente ale cursurilor teoretice vor realiza, împreună cu voluntarii ING Bank, o strategie de integrare a instrumentelor financiare online în activitatea lor curentă de management financiar sau de raportare, pe care o vor implementa și urmări în timp.

Proiectul debutează pe 31 iulie cu primul webinar despre “Instrumente și soluții de planificare financiară”, pentru care organizațiile din comunitatea TechSoup se pot deja înscrie pe educatiefinanciara.techsoup.ro/inscrie-te

Asociația TechSoup România oferă tehnologie accesibilă pentru ONG-uri: acces la produse software, traininguri online și resurse gratuite de învățare despre IT&C. Peste 1.000 de ONG-uri din România sunt parte din comunitatea TechSoup România. Și organizația ta se poate înscrie oricând, în doar câțiva pași descriși aici.

”Educație financiară pentru ONG-uri” este un proiect accesibil gratuit oricărei organizații neguvernamentale membre în comunitatea TechSoup România.

ING Bank deţine o poziţie solidă pe piaţa bancară românească, oferind o gamă completă de servicii financiare. Din 1994 şi până în prezent, ING Bank şi-a dezvoltat operaţiunile într-un ritm susţinut, prin diversificarea portofoliului de produse şi al celui de clienţi, prin lansarea de noi divizii de servicii şi prin extinderea teritorială. În prezent, ING Bank are peste 200 unităţi bancare pentru companii și persoane fizice.

ING Bank România a început în 2011 un proces de dialog social cu principalii beneficiari locali (clienți, angajați, presă, ONG-uri) pentru a afla care sunt așteptările și nevoile acestora. Pornind de la rezultatele acestui proces, ING Bank România și-a construit strategia de responsabilitate socială corporatistă, urmând trei direcții: Educație financiară și antreprenoriat, Educație pentru copiii din grupurile dezavantajate și Dezvoltare urbană.

 

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează