Tășuleasa Social a lansat proiectului „Ziua Bună! – Ziua Voluntarilor Mici” – ediția 3

0

Asociația Tășuleasa Social și organizația germană Die Johanniter, în parteneriat cu Coca-Cola HBC România, Raiffeisen Bank, Romstal și cu sprijinul ISJ Bistrița-Năsăud, ISJ Cluj, ISJ Mureș, organizează pe data de 1 aprilie 2017, proiectul ”Ziua Bună! – Ziua Voluntarilor Mici”. Proiectul aflat la a treia ediție îmbină optim noțiunile de educație și voluntariat și se adresează elevilor a peste 60 de școli primare și gimnaziale de pe teritoriul a 5 județe.

Asociatia Tasuleasa Social - Ziua Buna! - Foto2

În 2015 am organizat prima ediție a proiectului Ziua Bună! – Ziua Voluntarilor Mici, moment în care 7000 elevi și profesori au participat simultan la plantarea a 52.500 arbori. Datorită numărului mare de școli înscrise, în 2016 am făcut un pas înainte, iar voluntarii de la Tășuleasa au coordonat proiectele școlilor implicate, asta după ce au ținut cursuri despre voluntariat și scriere de proiecte. În urma colaborării cu scolile, pe data de 2 aprilie s-au desfășurat simultan 63 ecologizări sau reamenajări ale spațiului școlii, 25 împăduriri, 13 proiecte sociale și 5 proiecte culturale.

Ediția din 2017 oferă ocazia a peste 60 de școli să implice elevii în acțiuni de voluntariat prin: participarea profesorilor și elevilor reprezentanți la workshopuri cu tematică de mediu timp de 2 zile în campusul de la Tășuleasa Social și prin realizarea unor acțiuni simultane de plantat arbori pe data de 1 aprilie. Ca în fiecare an, Tășuleasa Social și Die Johanniter, împreună cu Coca-Cola HBC România, Raiffeisen Bank și Romstal vin în sprijinul acestor comunități oferind gratuit materiale de lucru, puieți, consultare, cât și tot ceea ce implică workshopurile (cazare, masă, transport).

Cu un istoric de peste 16 ani, Asociatia Tășuleasa Social a dezvoltat proiecte de voluntariat în domenii extinse, de la educația cu privire la mediul înconjurător la promovarea unui stil de viață activ și educația civică a tinerelor generații. Principalele proiecte Tășuleasa Social sunt: acțiuni de împădurire împreună cu voluntari, taberele de copii din campusul propriu, Școala de Mers pe Munte, Maratonul Via Maria Theresia, Camionul de Crăciun, sau proiectul Ziua Bună. Succesul proiectelor menţionate este rezultatul unei colaborări de lungă durată cu partenerii noştri printre care se numără: Coca-Cola HBC România, Die Johanniter, Raiffeisen Bank etc.

Asociația Ordinului Cavalerilor Ioaniți (Johanniter-Unfall-Hilfe) este după Crucea Roșie Germană și Serviciul de Ajutor Maltez German, cea mai importantă organizație caritabilă din Germania. Prestator de servicii umanitare pentru comunități din toată lumea, Die Johanniter este o prezență constantă, încă din anul 1989 în România, oferind asistență în multe domenii de necesitate cu care țara noastră s-a confruntat.

Coca-Cola Hellenic este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, având vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operațiuni în 28 de țări, servind o populație de aproximativ 590 milioane de oameni. Coca-Cola HBC oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea. Coca-Cola HBC promovează o dezvoltare durabilă, generând valoare pentru afacerea sa și pentru societatea în care activează. În acest sens, compania furnizează băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în același timp un mediu de lucru deschis și desfășurându-și activitatea într-un mod responsabil astfel încât să protejeze și să mențină neschimbat mediul înconjurător, contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităților locale. Coca-Cola HBC este lider al industriei de băuturi in Dow Jones Sustainability Index (atât la nivel mondial cât si european) și este totodată inclusă în FTSE4Good Index. În România, ca în toate țările în care își desfășoară activitatea, Coca-Cola deține și funcționează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii și distribuției produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său Coca-Cola Hellenic denumit Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company în România.

Banca universală de top pe piața romănească Raiffeisen Bank își propune să sprijine dezvoltarea de comunități sustenabile și prospere, să înțeleagă nevoile clienților și să îi ajute să își atingă potențialul maxim, oferind siguranță, consultanță și servicii financiare ușor de folosit. Responsabilitatea față de mediu reprezintă una dintre preocupările permanente ale Raiffeisen Bank, banca implementănd o politică de risc social și de mediu. Reducerea impactului activitatii bancii asupra mediului inconjurator se realizeaza atat intern, prin politici responsabile, cat si extern, prin implicare in comunitate.

Romstal este compania cea mai mare și mai dinamică de pe piața românească în ceea ce privește comerțul cu materiale pentru construcții și instalații. Implicată activ în viața comunității, Romstal susține proiecte din educație, sănătate, sport și ecologie. Prin acțiunile sale, compania încurajează găsirea de soluții sustenabile pentru îmbunătățirea calității  vieții în comunitățile locale și protecția mediului înconjurător.

Mai multe informații referitoare la acest proiect pot fi obținute accesând site-ul

www.facebook.com/tasuleasasocial

www.tasuleasasocial.ro

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează