Studenţii români au şansa să câştige o excursie în jurul lumii cu „Henkel Innovation Challenge” 2011

1

Începe „Henkel Innovation Challenge” 2011

Studenţii români au şansa să câştige o excursie în jurul lumii

După succesul înregistrat anul trecut, Henkel România dă startul celei de-a doua ediţii naţionale a „Henkel Innovation Challenge”, concurs internaţional dedicat studenţilor pasionaţi de business şi inovaţie. În acest an, tema competiţiei este dezvoltarea unui concept inovator şi sustenabil pentru un produs Henkel, proiectat în anul 2030. Premiul cel mare constă într-o călătorie „Around the World” oferită membrilor echipei câştigătoare şi vouchere de călătorie în valoare de 1.000 de Euro.

Pentru a participa la această competiţie, studenţii interesaţi trebuie să formeze echipe de câte doi membri şi să se înscrie online pe site-ul www.henkelchallenge.com până pe 12 Decembrie 2012. Proiectul pe care trebuie să-l realizeze constă în dezvoltarea unui concept inovator pentru un produs sau o tehnologie Henkel, care să răspundă nevoilor consumatorilor din anul 2030. Acest produs poate fi din portofoliul diviziei Produse Cosmetice/ de Toaletă, al diviziei Detergenţi şi Produse pentru îngrijirea locuinţei sau al diviziei Adezivi Tehnologii. Alături de România, în concurs participă alte 13 ţări din Europa şi regiunea Asia-Pacific, ai căror reprezentanţi (câştigătorii finalelor naţionale) vor concura în marea finală internaţională din Polonia (aprilie 2012), ţara de provenienţă a câştigătorilor de anul trecut ai competiţiei. Echipa câştigătoare va primi un bilet „Around the world” şi câte un voucher de călătorie în valoare de 1.000 de Euro.

Tinerii români pot participa la concurs indiferent de profilul facultăţii pe care o urmează. Mai mult, în competiţie se pot înscrie şi studenţii străini care urmează cursurile unei facultăţi din România, cu obligativitatea de a fi studenţi ai respectivei facultăţi şi în perioada desfăşurării etapei finale a concursului (aprilie 2012). Toţi participanţii trebuie să cunoască, să înţeleagă şi să vorbească fluent limba engleză.

Pe lângă provocări şi distracţie pe măsură, concursul oferă tinerilor talentaţi oportunitatea de stabili contacte personale valoroase cu managerii Henkel, încă de la începutul carierei lor. În plus, Henkel păstrează legătura cu mulţi participanţi, chiar şi după finalizarea competiţiei, o serie dintre cei mai talentaţi dintre aceştia fiind deja recrutaţi în cadrul companiei la nivel global.

În perioada octombrie-decembrie 2011, reprezentanţi ai companiei Henkel România vor susţine prezentări în universităţi din întreaga ţară, în cadrul cărora vor oferi studenţilor detalii despre concursul de anul acesta, dar şi despre ediţia anterioară. În plus, pe parcursul competiţiei naţionale, cele mai bune echipe vor fi sprijinite de managerii Henkel România în calitate de mentori, vor primi consiliere şi vor putea învăţa din experienţa acestora iar echipele care intră în finala naţională vor beneficia de stagii de practică în compania Henkel România iar cei mai talentaţi au posibilitatea de a-şi începe cariera într-o companie globală.

Ediţia precedentă a fost câştigată de echipa Troubleshooters, din Bucureşti, cu proiectul “Schwarzkopf Mystique line of maintenance products”. Echipa câştigătoare, formată din Şerban Dragoş Ionescu, Eduard Dinu şi Alexandru Georgescu, masteranzi la Univ. Bucureşti, Universitatea Politehnică Bucureşti (Fac. de Chimie Aplicată) şi respectiv ASE, a concurat cu succes în finala internaţională de la Berlin, alături de alte 15 echipe din Europa şi din regiunea Asia/Pacific.

Pentru mai multe detalii despre competiţie, vă rugăm să accesaţi:

Henkel operează la nivel global cu mărci şi tehnologii grupate în trei divizii: Detergenţi & Produse pentru îngrijirea locuinţei, Produse Cosmetice/de toaletă şi Adezivi Tehnologii. Companie fondată în 1876, Henkel deţine pozitii fruntaşe atât pe pieţele destinate consumatorilor finali cât si pe cele adresate clienţilor industriali cu mărci de top, precum Persil, Schwarzkopf şi Loctite. Henkel are cca 48,000 de angajaţi la nivel global şi a raportat în anul fiscal 2010 venituri de 15,092 miliarde EUR şi un profit operaţional ajustat de 1,862 miliarde EUR. Acţiunile preferenţiale Henkel sunt listate la bursa germană DAX, compania fiind prezentă şi în clasamentul Fortune Global 500.

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.