Startup-ul MedTech XVision devine Rayscape și anunță o nouă direcție strategică de dezvoltare.  100 de instituții medicale din Europa Centrală și de Est folosesc serviciile companiei

0

XVision, platforma medicală bazată pe algoritmi de inteligență artificială, care dezvoltă produse pentru a-i sprijini pe medicii radiologi în analiza și interpretarea imaginilor medicale, își schimbă identitatea de brand și devine Rayscape.

În contextul planurilor de expansiune globală, a numărului semnificativ de parteneriate cu spitale, clinici și medici din toată Europa, produse imagistice noi pentru segmentul de pacienți oncologici și un scop al business-ului reiterat, viziunea și valorile companiei se regăsesc firesc în noua identitate de brand: o rază de lumină care își găsește calea într-o mare de diagnostice incerte.

Am început călătoria XVision în 2018 cu un scop precis: să generăm un impact pozitiv în lume. De atunci, ne-am străduit să facem sistemul de sănătate mai inteligent cu ajutorul tehnologiei, mai exact prin oferirea de instrumente precise pentru analiza imaginilor medicale. În prezent, pentru a ne consolida poziția pe piață, am decis să venim cu o nouă identitate de brand, însemnând un nou nume, slogan și identitate vizuală. Am devenit Rayscape și motto-ul nostru este Nu ratezi nimic. Vezi tot”, spuneȘtefan Iarca, CEO Rayscape.

Produsele Rayscape, ce folosesc inteligența artificială pentru analiză imagistică, sunt folosite în prezent de către 100 de instituții publice și private România, Polonia, Ungaria, Slovacia și Croația. Printre clienți se numără companii importante din sectorul privat precum Rețeaua Privată de Sănătate Regina Maria și Sistemul Medical Medlife, dar și din sfera publică Spartanska Institute, Kopernik Hospital Lodz din Polonia sau Semmelweis University din Ungaria.

Rayscape va continua să aducă valoare prin dezvoltarea de algoritmi de inteligență artificială dedicați analizei imagistice. Compania păstrează în portofoliu său cele două produse existente dedicate analizei radiografiilor de torace și analizei CT-urilor de plămâni și plănuiește totodată dezvoltarea de noi produse dedicate imagisticii oncologice. XVision a început deja demersurile către zona oncologică prin dezvoltarea produsului dedicat CT-urilor de plămâni, acesta fiind capabil să detecteze, să măsoare și să urmărească evoluția nodulilor pulmonari, toate aceste caracteristici fiind extrem de importante în detecția timpurie și monitorizarea pacienților cu cancer pulmonar. Rayscape va continua această linie de business, îmbunătățind produsele existente și având în plan dezvoltarea de noi produse ce vor putea fi folosite în tratarea și monitorizarea pacienților oncologici.

Mai multe despre produsele Rayscape pe www.rayscape.ai.

***

Despre Rayscape

Rayscape, cunoscut anterior sub numele de XVision, este un asistent digital complex pentru medicul radiolog. Produsele dezvoltate sub umberela Rayscape folosesc algoritmi de inteligență artificială pentru a ajuta radiologii în analiza imaginilor medicale precum radiografii de torace sau CT-uri de plămâni. Rayscape, prin intermediul soluțiile dezvoltate, face un pas în față pentru a ajuta medicii radiologi să devină mai rapizi, mai buni și mai preciși în analiza imagistică.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 40 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu peste 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.