Sponsor Principal al Bucuriei:)

0

De multe ori, știrile pe care le citim în mass-media prezintă o realitate în culori sumbre ce scot în evidență mai degrabă aspectele negative din domenii sociale sau economice. 

În aceste context, DERO a decis să devină un promotor al bucuriei și să premieze simbolic publicațiile care au folosit cuvântul bucurie de cele mai multe ori în articolele publicate în decursul unei luni de zile.

Dero Parfum de Bucurie

În intervalul 20 februarie – 20 martie, au fost monitorizate publicațiile print centrale, publicațiile online și blogurile cu scopul de a identifica de câte ori s-a regăsit cuvântul “bucurie” în conținutul editorial.

Din dorința de a atrage atenția asupra necesității unei contra-oferte informaționale pozitive, DERO a decis să publice rezultatele studiului astfel, încurajând folosirea unui ton optimist care să aducă bucurie în viața oamenilor.
Rezultatele monitorizării principalelor publicații în funcție de numărul de mențiuni a cuvântului bucurie sunt:

În zona de online, ProSport are 34 de articole ce cuprind cuvântul bucurie
Jurnalul National este cotidianul care a menționat cuvântul bucurie de 29 de ori
Săptămânalul Formula As a utilizat cuvântul bucurie de 30 ori
Revista lunară Psychologies a folosit cuvântul bucurie de 10 ori
Blogul unde a fost a utilizat cel mai des cuvântul bucuria este: www.scacuncristina.blogspot.com – 90 de mențiuni

 

DERO, unul dintre cele mai longevive branduri româneşti aduce în prim plan bucuria inocentă a copilariei prin parfumul și culorile vibrante ale noului produs DERO 2in1 Parfum de Bucurie.

Mai multe detalii despre DERO 2în1 Parfum de Bucurie puteți găsi pe pagina de  www.facebook.com/DERORomania şi pe site-ul oficial www.dero.ro.

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează