Sponsor Principal al Bucuriei:)

0

De multe ori, știrile pe care le citim în mass-media prezintă o realitate în culori sumbre ce scot în evidență mai degrabă aspectele negative din domenii sociale sau economice. 

În aceste context, DERO a decis să devină un promotor al bucuriei și să premieze simbolic publicațiile care au folosit cuvântul bucurie de cele mai multe ori în articolele publicate în decursul unei luni de zile.

Dero Parfum de Bucurie

În intervalul 20 februarie – 20 martie, au fost monitorizate publicațiile print centrale, publicațiile online și blogurile cu scopul de a identifica de câte ori s-a regăsit cuvântul “bucurie” în conținutul editorial.

Din dorința de a atrage atenția asupra necesității unei contra-oferte informaționale pozitive, DERO a decis să publice rezultatele studiului astfel, încurajând folosirea unui ton optimist care să aducă bucurie în viața oamenilor.
Rezultatele monitorizării principalelor publicații în funcție de numărul de mențiuni a cuvântului bucurie sunt:

În zona de online, ProSport are 34 de articole ce cuprind cuvântul bucurie
Jurnalul National este cotidianul care a menționat cuvântul bucurie de 29 de ori
Săptămânalul Formula As a utilizat cuvântul bucurie de 30 ori
Revista lunară Psychologies a folosit cuvântul bucurie de 10 ori
Blogul unde a fost a utilizat cel mai des cuvântul bucuria este: www.scacuncristina.blogspot.com – 90 de mențiuni

 

DERO, unul dintre cele mai longevive branduri româneşti aduce în prim plan bucuria inocentă a copilariei prin parfumul și culorile vibrante ale noului produs DERO 2in1 Parfum de Bucurie.

Mai multe detalii despre DERO 2în1 Parfum de Bucurie puteți găsi pe pagina de  www.facebook.com/DERORomania şi pe site-ul oficial www.dero.ro.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează