SHARE IT TO STOP IT. Campanie de sharing împotriva violenței domestice

0

Avon România și Starcom Media Vest lansează în luna octombrie prima campanie de sharing împotriva violenței domestice.

Mesajul campaniei SHARE IT TO STOP IT este transmis prin vocea a 5 vedete masculine (Cornel Ilie, Răzvan Fodor, Leonard Doroftei, Cătălin Ștefănescu și Andi Vasluianu) și a ambasadoarei campaniei, Andreea Marin.

share it

“Abuzul există în tăcere. Spunând povestea unei femei abuzate ajuți alte femei.  Când păstrezi tăcerea despre violența domestică, abuzul poate continua la nesfârșit.  SHARE IT TO STOP IT aduce violența în lumina reflectoarelor pentru a o opri, pentru a le oferi femeilor speranță și exemple de curaj”, declară Raluca Kișescu, Director de Marketing Avon România și Moldova.

Alături de componentele ATL ale campaniei, am dezvoltat primul videoclip fără sfârșit pentru piesa “Pierderea lor”  semnată de trupa VUNK. Această piesă vorbește despre respectul și aprecierea de sine. Videoclip-ul este disponibil aici, iar spot-ul de promovare îl puteți urmări accesând acest link.

Mulțumiri dragi susținătorilor campaniei SHARE IT TO STOP IT: Andreea Marin, Cornel Ilie și Trupa VUNK, Răzvan Fodor, Cătălin Ștefănescu, Leonard Doroftei și Andi Vasluianu.

Pentru mai multe informații, vă rugăm accesaţi www.campaniarespectului.ro.

 

***

SHARE IT TO STOP IT face parte din Campania Respectului inițiată de AVON în 2008, a doua inițiativă socială Avon România, alături de Campania pentru Sănătatea Sânilor.  Ne propunem să fim alături de femeile din România, victime ale violenței domestice, atât prin campania de luptă împotriva violenței domestice, cât şi prin susținerea centrelor de consiliere și adăpost dedicate acestora.

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează