Serviciul de Ajutor Maltez în România angajează economist-contabil la sediul central din Cluj-Napoca.

0

Poziția: Economist-contabil
Norma: întreagă
Perioada: nedeterminată
Locația: Secretariatul general (SG) al Serviciului de Ajutor Maltez în România (SAMR), Cluj-Napoca
maltez

Atribuții:

Organizează, îndrumă, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a asociației în conformitate cu dispozițille legale în vigoare;
Asigură organizarea și gestionarea în mod eficient a integrității întregului patrimoniu al asociației în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare și normele sau reglementările interne ale asociației;
Organizează și coordonează contabilitatea operațiilor de capital, contabilitatea imobilizărilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea terților, contabilitatea trezoreriei, contabilitate cheltuielilor, veniturilor și rezultatelor, contabilitatea angajamentelor și altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislația în vigoare;
Urmărește respectarea principiilor contabile și ale evaluării patrimoniului (prudenței, permanenței metodelor, continuității activității, independenței exercițiului, intangibilității bilanțului de deschidere, necompensării);
Răspunde de consemnarea corectă și la timp, în scris, în momentul efectuării ei, în documente justificative a oricărei operații care afectează patrimonial asociației și de înregistrarea cronologică și sistematică în evidența contabilă a documentelor justificative în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
Răspunde de efectuarea inventarierii generale a patrimoniului,
Organizează și participă la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil, la operațiunile de inventariere a patrimoniului urmărind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
Organizează și participă la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil, la operațiunile de inventariere a patrimoniului urmărind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
Răspunde de evidența formularelor cu regim special;
Organizează controlul asupra operațiunilor patrimoniale;
Răspunde de respectarea disciplinei de casă, a regulamentului operațional de casă și a celorlalte dispoziții privind operațiunile cu numerar, efectuând personal sau prin altă persoană împuternicită, cel puțin lunar și inopinat controlul casieriei, atât sub aspectul existenței faptice a valorilor bănești cât și sub aspectul securității acestora;
Asigură și răspunde de îndeplinirea la termen a obligațiilor asociației față de bugetul statului și terți în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
Supervizează implementarea procedurilor de contabilitate cu ajutorul programului informațional;
Supraveghează reconcilierea și închiderea conturilor;
Asigură și răspunde de elaboraera balanței de verificare la termenele stabilite de legislația în vigoare;
Răspunde de îndeplinirea oricăror altor sarcini prevăzute de Legea contabilității 82/1991, de regulamentul de aplicare a acesteia, precum și de celelalte reglementări legale în vigoare, pe linie economică și financiar-contabilă.

Cerințe:

Studii:

Absolvent al învățământului superior economic de specialitate;

Cunoștințe:

Să posede cunoștințe temeinice în cee ace privește sistemul organizatoric și financiar-contabil;
Să posede cunoștințe în cee ace privește legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil;
Să probeze o bună cunoașțtere a conducerii contabilității computerizate

Aptitudini:

Inteligență (gândire logică, memorie, capacitate de analiză și sinteză);
Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și de a le valorifica prin luare de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principialîă în relațiile cu oamneii;

Atitudini:

Obiectivitate în aprecierea și analiza situațiilor economice, financiare și sociale, receptivitate, spirit de echipă (sincer, dispus la colaborare)

Carnet de conducere categoria B constituie avantaj

Vă rugăm să trimiteti cv-ul dumneavoastră și scrisoarea de intenție până la data de 15 octombrie 2015 la adresa: mesesan.rodica@maltez.ro cu precizarea “Aplicatie post contabil SAMR”. Pentru detalii suplimentare, vă stăm la dispoziție la mesesan.rodica@maltez.ro, tel. 0264 595 801 sau 0741.390332 (Rodica Meseșan).

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează