Serviciul de Ajutor Maltez în România angajează coordonator de comunicare și relații publice la Cluj-Napoca.

0

Căutăm o persoană entuziastă, cu experiență de lucru în domeniu, care să devină parte din echipa noastră și care să ne ajute să transmitem mesajul nostru cât mai profesionist în cadrul comunității.

Norma: întreagă

Perioada: nedeterminată

Locația: Secretariatul general al Serviciului de Ajutor Maltez în România (SAMR), Cluj-Napoca

serviciul maltez

Principalele responsabilități legate de acest post sunt:

–       elaborarea, împreună cu conducerea SAMR, a strategiei de comunicare a asociației Serviciul de Ajutor Maltez în România (SAMR);

–       planificarea, dezvoltarea, implementarea și monitorizarea planului de comunicare al SAMR;

–       elaborarea și coordonarea campaniilor de promovare ale SAMR;

–       asigurarea unei bune și constante relații cu mass media locală și națională;

–       colaborarea cu agenţiile specializate în comunicare;

–       realizarea materialelor de comunicare ale SAMR (comunicate de presă, știri, buletine informative, materiale de promovare, rapoarte anuale etc);

–       gestionarea relațiilor de comunicare cu filialele și sucursalele SAMR și cu entitățile Ordinului de Malta la nivel internațional ;

–       monitorizarea și actualizarea website-ului SAMR și a conturilor SAMR de pe rețelele de socialmedia, crearea de comunități prin intermediul mediului online.

 

Competenţe şi experienţă

–       competențe la nivel profesionist în comunicare (foarte bună utilizare a mijloacelor moderne de comunicare, a tehnicilor și modalităților de promovare – inclusiv mediul online);

–       foarte bune abilităţi de analiză şi sinteză;

–       2 ani experiență minimă în domeniul comunicării și relațiilor publice

–       experiență în relația cu mass-media;

–       foarte bune abilităţi de redactare de materiale specifice;

–       capacitatea de a reprezenta organizaţia în diverse medii;

–       capacitatea de a comunica eficace, atât oral cât şi în scris;

–       aptitudini foarte bune de comunicare în limba română;

–       nivel avansat de comunicare în limba engleză; cunoașterea limbii germane este un avantaj;

–       competențe în luarea deciziilor și asumarea responsabilităților;

–       capacitatea de a lucra în echipă;

–       cunoştinţe foarte bune de operare PC.

 

Nivelul de studii: studii superioare, preferabil în domeniul comunicării, jurnalism.

 

Vă rugăm să trimiteţi CV-ul dumneavoastră însoţit de scrisoarea de intenţie la adresa de email maltez@maltez.ro până la data de 15 decembrie 2015. Doar persoanele selectate pentru interviu vor fi contactate.

 ***

Serviciul de Ajutor Maltez în România (SAMR) este o asociaţie non-profit cu sediul central la Cluj-Napoca. De aproape 25 de ani, prin intermediul a 17 filiale şi sucursale în ţară, derulăm programe în beneficiul celor aflaţi în nevoie – vârstnici, bolnavi, persoane cu deficienţe şi alte grupuri vulnerabile. 1200 de voluntari se implică în mod constant pentru a-i ajuta să ducă o viaţă demnă, fără distincţie de etnie, religie, sex sau apartenenţă politică. Valorile creştine şi principiile umanitare se află la fundamentul acţiunilor noastre: Serviciul de Ajutor Maltez în România este purtătorul misiunii Ordinului Suveran de Malta, „Tuitio fidei et obsequium pauperum”, adică „Păstrarea credinţei şi ajutorarea nevoiaşilor”.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează