Serie de conferinţe şi workshop-uri despre publicitatea online @PROUD

0

Business Organization for Students organizează cea de-a şaptea ediţie Proud

Pe 2 şi 3 aprilie 2013, Business Organization for Students găzduieşte la Hotel Lev OR o serie de conferinţe şi workshop-uri despre publicitatea online, în cadrul ediţiei cu numărul şapte a evenimentului de tradiţie Proud. În data de 4 aprilie, la Roumanian American Foundation, cei mai implicaţi participanţi vor avea ocazia să ia parte la Cinema AD’s Debate, o după-amiază dedicată vizionării şi dezbaterii celor mai interesante campanii online.

Proud 7 este un eveniment dedicat studenţilor şi masteranzilor şi îşi propune să genereze o dezbatere cu privire la impactul New Media asupra campaniilor de publicitate, având ca invitaţi specialişti cunoscuţi din domeniu.

Prima zi, 2 aprilie, va aduce în centrul discuţiilor impactul campaniilor online asupra consumatorului. Începând cu ora 12:00,  în sala de conferințe Paganini a hotelului Lev OR, studenţii vor avea ocazia să afle secretele campaniilor din mediul digital, alături de Claudia Tocilă – Aqua Carpatica,Larisa Petrini- Saatch&Saatchi, Vasile Hodorogea- ArWorks şi P&G. Ziua se va încheia cu un workshop antrenant, între orele 15:30 – 17:30, în cadrul căruia participanţii vor avea ocazia să vadă cum se realizează o campanie online.

Cea de-a doua zi, 3 aprilie, pune în lumină competiţia online vs. offline, începând cu ora 12:00. Studenţii vor afla care sunt avantajele şi dezavantajele pe care le prezintă cele două medii şi vor putea urmări exemple edificatoare în acest sens. Dezbaterea îi va avea ca protagonişiti pe Andrei Cismaru- Social Media Manager Mobexpert, Radu Ionescu – Kinecto, Florin Grozea- Hi-Q, Alexandru Negrea– Spada. Aceste noţiuni vor fi puse în practică la workshopul care va încheia ziua, în intervalul 16:15 – 18:30.

În ultima zi, 4 aprilie, Proud va încheia incursiunea în domeniul publicităţii online, în cadrul unei sesiuni de Cinema AD’s Debate. Ioana Blaj, actriţă, va relata experienţa colaborării cu Vodafone iar Alina Tudor va dezvălui în ce masură a schimbat  Campania “Ţara lui Andrei” audienţa Petrom.

Implicarea participanţilor în cadrul workshop-urilor va fi  premiată cu cele mai noi cărţi din domeniu,  oferite de editurile Publica şi Rao,  precum şi cu sesiune de shadowing în cadrul Procter&Gamble România.

Pentru mai multe detalii despre Proud 7, puteţi accesa site-ul bosromania.ro/proud sau pagina de Facebook: www.facebook.com/bosromania.PROUD

Evenimentul este organizat cu sprijinul: ASE, Roumanian American Foundation, Hotel Lev OR, Romstyl Expert ADR, Aqua Carpatica, P&G, Publica, Rao.

Partenerii media ai evenimentului sunt: Iqads Kadett, Akcees Education, Educativa, FDSC, Hipo, Buzz!Camp, Modernism.ro, Buticul de PR, Gen90, Calendar evenimente, Blogunteer, Iqool, Regie Live, Sapte seri, Studentabil, Sub 25, eJobs, Online Student, CJI.

 AFIS 3.1

 

 

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează