Se lansează EcoAtitudine, ediția 2014!

0

Grupul European de Presă, prin revista Infomediu Europa, vă invită la lansarea Campaniei de Educație Ecologică și Mediu: „EcoAtitudine = Responsabilitate, Informaţie, Acţiune” , Ediţia 2014, prima etapă. 

EcoAtitudine ediția 2014 va debuta cu Ora de Ecologie, eveniment care va avea loc luni, 24 martie 2014, la Centrul de Conferințe Auditorium Pallady din BucureștiSala Buenos Aires, cu începere de la ora 11.00.

eco atitudine 2014

Campania EcoAtitudine este realizată sub patronajul Ministerului Mediului și Schimbărilor Climatice, Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului și a  Gărzii Naţionale de Mediu.

„EcoAtitudine = Responsabilitate, Informaţie, Acţiune” se desfășoară în două etape anuale și vizează conștientizarea elevilor de gimnaziu din Alexandria, Ploiești, Buzău, Focșani, București și județele Argeș și Ilfov asupra importanței colectării selective a deșeurilor, un domeniu în care România atrage semnale din ce în ce mai negative din partea comunităților europene.

Știm cu toții că mediul este unul dintre cele mai sensibile domenii, care ridică probleme majore la nivel mondial. Există cercetători care studiază cu vehemență și cu obstinație problemele mediului înconjurător, anual se realizează studii peste studii în acest domeniu. Toate converg către un singur numitor comun: reciclarea selectivă a deșeurilor poate fi salvarea naturii și menținerea unui mediu sănătos. Și asta pentru că reciclarea este motorul de relansare al unui stat, atât din punct de vedere al mediului, cât și economic.

Prin campania EcoAtitudine, Infomediu Europa, alături de cele mai importante instituții ale statului care activează în domeniul protecției mediului, își propune schimbarea unor mentalități care să determine atitudini eco, dar mai ales să responsabilizeze generația tânără pentru o gestionare sustenabilă și integrată a deșeurilor. Eforturile noastre comune ne-au arătat, de-a lungul celor patru ani de implementare a proiectului în școlile românești, că reacțiile pozitive vin tocmai din partea copiilor noștri. Este o realitate pe care nu o poate contesta absolut nimeni, iar rezultatele campaniei EcoAtitudine vorbesc de la sine: aproape 800.000 de kilograme de deșeuri reciclabile, strânse de aproape 100.000 de elevi. Iar ăsta-i doar începutul! Pentru că EcoAtitudine se va dezvolta până în anul 2020, obiectivul nostru major fiind acela de a dubla, anual, cantitățile de deșeuri reciclabile colectate.

Partenerii campaniei: Eurosun Management & Consulting SRL; Rafinăria Petrotel-Lukoil SA, Automobile Dacia SA, Compania de Apă Buzău,  Apa Nova  Ploiești SA, Ecosud SRL, HOBAS Pipe Systems SRL, Sota Grup 21 SRL, Total Waste Recycling SRL, Asociația Terra Iris Green; Operatori de salubritate: Rosal GRUP SA, RER Ecologic Service București REBU SA, Compania Romprest Service SA,  Urban SA, Salubritate 2000 SA Pitești, RER EcoLlogic Service Buzău SA, CUP Salubritate SRL Focșani, Polaris Mholding SRL, Financiar Urban SRL. Instituții partenere: Inspectoratele școlare județene Argeș, Buzău, Prahova, Vrancea. Ne sunt alături în promovarea campaniei următorii partenerii media: Sfatulparintilor.ro, Argeş Media, CSR REVOLUTION, Descoperă.ro, Jurnalul de Ilfov, Telegrama, Ştirili, Urban Kid, Jurnalul de Afaceri, Curierul Naţional, Business-Forum, OPINIA Buzău, Observatorul Buzoian, Jurnalul de Argeş, Ziarul Oamenilor Buni, România Liberă, Universul Argeşean, Observatorul Prahovean, Criterii Politice, România Pozitivă, Şapte Seri, Ziarul Teleorman.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează